Газ в підлогу. Українці масово пересідають на нові автомобілі

4 липня 2017, 09:00
У червні на українському ринку було реалізовано близько 6,8 тис. нових автомобілів

Цей показник продажів виріс майже в 1,5 рази відносно червня минулого року, повідомляє інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

Лідером українського авторинку в червні став французький бренд Renault - 740 машин, якому тепер належить 10,8% всього ринку. На другому місці японська Toyota - 725 од. Третю позицію впевнено займає чеська Skoda - 550 од., А четверту південнокорейський бренд Kia - 503 од.

Відео дня

А ось на 5-те місце в червні вийшла японська компанія Mitsubishi - 454 од, завдяки масштабним поставкам гібридних кросоверів Outlander PHEV для Нацполіції. Ривок Mitsubishi відтіснив на сходинку нижче Nissan - 410 од., на дві Volkswagen - 380 од. і Hуundai - 334 од. Ford вдалося зберегти свої обсяги і місце в Топ-10 - 307 од.


__01
__01 Фото:

Директор по маркетингу MMC Ukraine (офіційний імпортер автомобілів Mitshubishi) Олена Ангелова пов'язує зростання продажів нових автомобілів з відкладеним попитом і драматичним падінням ринку в минулому році. За її словами, зростанню сприяла стабілізація гривні (точніше, менш різкі скачки в курсі, як це було минулого року).

З нею погоджується PR-менеджер компанії Ніссан Мотор Україна Володимир Іванов і додає, що політична стабільність сьогодні покращує споживчі настрої: в Україні сформувався значний відкладений попит на покупку нових автомобілів і населення в умовах стабільності починає його реалізовувати. "Крім цього, економічна стабільність сприяє зміцненню гривні, дозволяючи тим самим купувати автомобілі не тільки клієнтам, у яких доходи були прив'язані до валюти, а й покупцям з доходами в гривні", - пояснює Іванов.

Також ринок нових автомобілів виріс завдяки корпоративному сектору. Сьогодні багато компаній продовжують оновлювати свої автопарки, чого не робилося останніх кілька років.

Ще одним важливим фактором, за словами Іванова, є власні фінансові програми імпортерів, які дозволяють клієнтам придбати автомобіль практично під 0%. "Це дозволяє придбати новий автомобіль тим клієнтам, яким складно було заплатити за автомобіль всю суму відразу", - пояснює він.

Всього, з січня по червень цього року, на українському ринку реалізовано близько 36,3 тис. нових легкових автомобілів, що на 35% більше, ніж рік тому.

Ангелова з MMC Ukraine, не береться прогнозувати зростання ринку. Так як споживач, за її словами, "голосує" гаманцем. За умови збереження стабільності в економіці і суспільно-політичного життя країни, автомобільний ринок України продовжить своє зростання і надходження в бюджет країни будуть збільшуватися, додає Іванов. За його словами, додатковим поштовхом до розвитку ринку могло б стати зниження податків на електромобілі, що дозволило б автомобільним компаніям знизити на них ціни і зробити покупку нового електрокара більш доступною для українського покупця.

"Затребуваними традиційно будуть доступні автомобілі в бюджетних сегментах, а також преміум-сегмент. Позашляховики традиційно подобаються українцям, і цей сегмент буде рости", - пояснює Ангелова.

Директор по маркетингу компанії Рено Україна Оксана Борейко зазначає, що цього року найбільш продаваним буде сегмент кросоверів в ціновому діапазоні від $20 до $25 тис., який займає сьогодні близько 40% всього ринку.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X