Газ в підлогу. Продажі нових автомобілів набирають обертів

3 лютого 2017, 12:13
У січні 2017 року український ринок нових автомобілів виріс більш, ніж у півтора рази, досягнувши позначки в 4,7 тис. машин

Про це повідомляє інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

Цього разу лідерську позицію вирвав французький бренд Renault – 478 машин. Він відсунув на друге місце з мінімальним відривом лідера минулого січня – японську марку Toyota – 477 автомобілів. Третє місце в списку зайняв відомий через дизельний скандал у всьому світі бренд Volkswagen – 417 машин. Четвертий і п'ятий рядки залишилися за брендом Ford і Kia. Вони збільшили свої продажі відносно січня минулого року вдвічі (346 машин) і майже втричі (306 машин).

Відео дня

Така динаміка продажів було очікуваною, розповідає директор групи компаній НІКО Авто Холдинг Ярослав Вовк. Адже в січні минулого року нові автомобілі мали низький попит серед українців. Цьому сприяли постійні коливання курсу гривні, які є основним стимулятором для покупки нового автомобіля. "Тому січневе зростання в 54% цілком зрозуміле", - пояснює Вовк.

З іншого боку, сьогодні добробут населення країни покращується, а також зростає курс валют. "Це дозволило вигідно купити машину тим людям, у яких були заощадження у валюті", - говорить PR-менеджер компанії "Ніссан Мотор Україна" Володимир Іванов. Він також зазначає, що позитивно впливають на зростання ринку фінансові програми автовиробників, які дозволяють придбати автомобіль у кредит на вигідних умовах.

Важливим чинником у січневих продажах, на думку генерального директора Хюндай Мотор Україна Ігоря Гладковського, став той факт, що багато імпортерів традиційно продовжили новорічні акції та знижки на автомобілі 2016 року випуску, чим і скористалися покупці.

Нагадаємо, в минулому році на українському авторинку було зареєстровано понад 64 тис. нових автомобілів. Цей показник перевищив майже на 40% результат найбільш низькопродаваного 2015 року. А бестселером ринку став південнокорейський кросовер KIA Sportage, який купили понад 2,7 тис. осіб.

Експерти вважають, що структура продажів не буде кардинально відрізнятися від структури 2016 року. І найпопулярнішим сегментом залишиться сегмент-С, як у продажі легкових автомобілів, так і в продажах кросоверів (SUV). "Найпопулярнішим ціновим сегментом залишиться сегмент в 15-22 тис. євро, який займе близько чверті ринку", - констатує директор групи компаній НІКО Авто Холдинг.

У наступні місяці зростання ринку відносно до минулого року збережеться. За словами Іванова, кросовери матимуть попит серед українців через те, що вони дозволяють комфортно пересуватися по наших далеко не ідеальних дорогах, а також вони функціональні і відносно недорогі. З ним погоджується Гладковський і додає, що цей тренд можна назвати не просто національним або навіть регіональним, а глобальним.

Не варто забувати і про популяризацію електромобілів в країні. За словами Гладковського, їх частка, особливо нових, точно буде показувати зростання в поточному році. У цьому сегменті компанія Hyundai почне продажі в першій половині цього року нової моделі IONIQ Electric.

За словами Вовка, група НІКО будувала свої плани продажів на цей рік, виходячи з ринку 83 тис. легкових автомобілів, а разом з комерційними – 90 тис. Проте у Хюндай Мотор Україна прогнозують близько 75 тис. автомобілів. Однак, якщо в економіці України в 2017 році переважатимуть позитивні тенденції, то можна говорити про перевищення цього прогнозного показника. Що ж до ринку, то Гладковський відзначає агресивний настрій всіх ключових гравців і виведення великої кількості нових моделей на ринок у цьому році в різних сегментах.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X