Дрібні та середні українські виробники наростили продажі за кордон

18 квітня 2017, 13:32
На початку 2017 року значно зріс експорт гірничо-металургійної та сільськогосподарської продукції

Якщо за останні чотири-п’ять років Україна скоротила свій експорт мало не вдвічі, то за перші кілька місяців цього року продажі за кордон продемонстрували позитивну динаміку. "За даними перших кількох місяців 2017 року ми бачимо зростання експорту за усіма напрямками", - заявила Вероніка Мовчан, директор з наукової роботи Інституту економічних досліджень і політичних консультацій.

Відео дня

Серед товарних груп найбільший вплив на зростання експортних обсягів забезпечила гірничо-металургійна продукція – приблизно $430 млн упродовж перших двох місяців 2017 року. Про це розповів директор ДП Укрпромзовнішекспертиза Володимир Власюк.

Згідно зі спостереженнями експертів, для українського експорту сприятливим чинником виявилося зростання цін на сировину. Поряд з цим збільшився обсяг закордонного продажу не сировини, а перероблених товарів. За словами Мовчан, ця категорія перевищила 40% в структурі експорту.

Ще однією тенденцією останнього часу стало збільшення експорту товарів малого та середнього бізнесу. За даними логістичної компанії DHL, кількість відправлень за кордон тільки у 2016 році виросла на 42%. Переважно покупцями виступили країни Європи. Передовсім іноземні споживачі купували продукти харчування, побутові товари, текстиль та інші товари легкої промисловості. Генеральний директор DHL Express в Україні Вадим Сидорук відзначив зростання кількості закордонних відправлень сухого яєчного порошку, сухого молока, шоколаду, горілки та одягу українського виробництва.

Виконавчий директор CASE Україна Дмитро Боярчук зростання експорту пов’язав із тим, що українці дізналися та почали активно користуватися закордонними торговими онлайн-майданчиками на кшталт Amazon. "Це дуже цікава перспектива для людей, які ведуть дрібний і малий бізнес. Для України це просто шалений ринок", - переконаний він.

Показати ще новини
Радіо НВ
X