Дизельгейту всупереч. У всьому світі продажі Volkswagen падають, а в Україні зростають
У повідомленні компанії Volkswagen говориться, що в лютому там поставив 394,4 тис. автомобілів, тоді як в минулому році 413,7 тис автомобілів. В основному падіння продажів відбулося в ЄС і США.
Втім, українські споживачі повелися в цій ситуації зовсім не так, як європейські та американські. В Україні продажі не тільки не впали, але навіть виросли. За даними асоціації Укравтопром у лютому 2016 року на українському ринку було продано 189 автомобілів марки Volkswagen, що майже 10% більше, ніж у лютому минулого року - 172 примірника.
Інтереси покупців автомобілів в Україні та за кордоном відрізняються, пояснює старший аналітик ІК "Арт Капітал" Олексій Андрейченко. За його словами, українці велику увагу приділяють ціні й акційними пропозиціями на моделі, а не екологічними характеристиками автомобілів.
В Європі діє повноцінне екологічне законодавство, яке стимулює покупку чистих автомобілів розповів НВ директор з маркетингу групи компаній " АІС " Сергій Боровик. В Україні немає екологічних податків і тому цей фактор відходить на другий план, додає Андрейченко.
"Коли у Volkswagen розгорівся дизельний скандал через те, що він не відповідав екологічним стандартам Євро-6, в Україні діяв стандарт Євро-4",- пояснює генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. За його словами, на сьогоднішній день в Україні 80% автомобілів взагалі не відповідають навіть Євро-0, так як не потрібно проходить технічний огляд.
“У Європі якщо автомобіль не відповідає екологічним нормам, то не пройде технічний огляд. У нас це в порядку речей", - говорить Назаренко.
Варто зазначити, що офіційно в Україні з 2016 по 2018 рік діє екологічний стандарт Євро-5, а починаючи з 2018 набуде чинності Євро-6.
Нагадаємо, світовий дизельний скандал розгорівся після того, як американські регулятори виявили в дизельних двигунах автомобілів Volkswagen програмне забезпечення, яке дозволяє обійти перевірку на шкідливі викиди в атмосферу. Дане ПЗ було встановлено на 11 млн автомобілів по всьому світу. Volkswagen виділила € 6,7 млрд на кампанію по виклику неекологічних машин.