Чому повітряний простір над трьома українськими аеропортами опинився під загрозою

0 коментувати
Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) побачила небезпеку авіаперельотів в межах Дніпропетровського району, до складу якого входять аеропорти Харків, Дніпропетровськ і Запоріжжя.

Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) побачила небезпеку авіаперельотів в межах Дніпропетровського району, до складу якого входять аеропорти Харків, Дніпропетровськ і Запоріжжя.

20 вересня депутати харківської міськради звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням не допустити закриття повітряного простору над Харковом

"У разі прийняття цього документа авіасполучення між Харковом та іншими країнами буде припинено, таким чином, Харків виявиться в авіаційній ізоляції. Слобожанщина може стати непривабливим регіоном для іноземних інвесторів, а також істотно ускладняться ділові подорожі представників локального бізнесу, що справить серйозний негативний вплив на економічний стан Центральної та Східної частин України ", - повідомляється в документі.

Раніше 7 вересня 2017 року, Державна авіаційна служба України (Державіаслужба) отримала драфт інформаційного бюлетеня з рекомендаціями від Європейського агентства авіаційної безпеки (EASA).

У ньому закордонне відомство повідомляє про небезпеку польотів в межах Дніпропетровського району, до складу якого входять аеропорти Харків, Дніпропетровськ і Запоріжжя.

Прес-секретар Державіаслужби Ірина Кустовська підтвердила НВ Бізнес, що відомство отримало цей документ від EASA і зазначила, що це лише інформаційний бюлетень, який має рекомендаційний характер для європейських експлуатантів, тобто європейських авіакомпаній.

"Сьогодні ми беремо участь в консультаціях разом з державними органами для того, щоб сформувати офіційну позицію", - пояснила Кустовська.

На думку Гендиректора консалтингової компанії Friendly Avia Support Олександра Ланецького існують дві підстави вважати, чому європейське агентство дає такі рекомендації. Перше, це незадовільна робота наземних авіаційних служб, що малоймовірно, тому що Украерорух завжди відрізнявся злагодженою й безпроблемною роботою.

Друга причина – це воєнна загроза. Але незрозуміло чому саме зараз підняли це питання? Адже до цих районів не було претензій навіть у найгарячіші фази війни на сході. "Можливо у західних спецслужб є якась інформація про можливий теракт", - пояснює Ланецкий. На його думку, цією інформацією може володіти профільне міністерство інфраструктури. На запит НВ Бізнес в Мінінфраструктури прокоментувати цю ситуацію не змогли.

Експерт у сфері транспорту Сергій Хижняк зазначає, що EASA впливове агентство не тільки в Європі, але й у всьому світі, до якого прислухаються багато авіакомпаній. "Якщо ця організація бачить загрозу у нас, то, звичайно, це дуже погано для України і насамперед для аеропортів", - пояснює він.

У свою чергу начальник комерційного відділу аеропорту Харкова Владислав Ільїн вважає, що заборону на польоти в аеропорти Харкова, Дніпропетровська та Запоріжжя не введуть. "Якби вони хотіли, заборону б уже ввели", - пояснює він. А так вони звернулися за оновленням інформації про те, що відбувається в Україні до Державіаслужби. "У нас в порівнянні з 2014 роком все стало в рази спокійніше. Тому якусь негативну відповідь EASA точно не отримає ", - констатує Ільїн

Якщо ж обмеження на польоти введуть, то це негативно позначиться на іміджі України, вважає Хижняк. Для авіакомпаній, які зараз літають або планують відкрити польоти, а також для інвесторів це стане показником нестабільності і небезпеки. "Тому уряду і авіаційній владі потрібно гранично уважно поставитися до цього документа, розібратися в причинах і провести повноцінні переговори", - резюмує експерт.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: