Авіалінії Антонова планують закріпитися на американському ринку
Про це НВ Бізнес повідомили в прес-службі ДП Антонов.
Це стало можливим завдяки Угоді про повітряні перевезення, яку було укладено між Україною та США влітку 2015 року, що набула чинності 8 серпня 2016 року.
"Авіалінії Антонова" спеціалізуються на повітряних перевезеннях важких і негабаритних вантажів по всьому світу. Флот авіакомпанії на сьогодні складається з одного літака Ан-225 Мрія, семи Ан-124-100 Руслан, одного Ан-22 Антей, двох Ан-12, одного Ан-26 і одного Ан-74Т.
Компанія вже довгий час літає і доставляє вантажі в США, говорить керівник прес-служби "Антонов" Оксана Трофимчук. Раніше перед кожним польотом у США потрібно було отримувати дозвіл від Департаменту транспорту США, а також від інших авіакомпаній США, що вони не проти прильоту літака Антонов в Америку. Це істотно знижувало оперативність виконання перевезень, оскільки процедура отримання дозволу займала до декількох днів. "Вільне сполучення з Америкою дозволить нам возити вантажі нарівні з американськими перевізниками", - говорить Трофимчук.
Дозвіл вільного польоту в Америку сприятиме посиленню компанії на міжнародній арені вантажоперевізників, зазначає Партнер юридичної фірми Анте (з питань авіації) Андрій Гук. "Це позитивний сигнал для нас від найбільшого ринку вантажоперевезень - США", - констатує він.
Гук також додає, що це відмінний приклад дії дозволу про відкрите небо, підписаного колишнім міністром інфраструктури Андрієм Пивоварським.
Таким чином США і Україна повністю лібералізували доступ до своїх ринків авіаперевезень, зазначає експерт авіаринку Сергій Хижняк. Раніше у "Авіаліній Антонова" не було перешкод з отриманням цих дозволів. За словами експерта, по-перше, це були поодинокі чартери. А по-друге, це був нішевий сегмент, коли вантажовідправники були зацікавлені, щоб Антонов цей рейс міг виконати і доставити вантаж. "Тобто тут навпаки сприяли цим перевезень, а не ставили палки в колеса", - пояснює Хижняк
"Оскільки це не регулярні перевезення, а чартерні, то вони залежать винятково від замовлення вантажовідправника", - пояснює Хижняк. За його словами, найімовірніше у них висока маржа, тому вони заробляють не від кількості замовлень, а виключно на маржі. Тобто рейсів небагато, але вони дорого коштують.
З ним погоджується Гук і додає, що "Авіалінії Антонова" планують закріпитися на американському ринку і їм є з чим це зробити. "Оскільки літаки Антонов унікальні і це відкриває певні можливості для компанії", - констатує він.
Антонов може похвалитися такими перевезеннями, як транспортування трансформатора масою 175 тонн з Лінца (Австрія) в Х'юстон (США), генератора вагою 187,6 тонни з Франкфурта (Німеччина) до Єревану (Вірменія), а також доставка будівельної техніки вагою 247 тонн з Праги (Чехія) в Ташкент (Узбекистан).
