Apple ставить хрест на власному електромобілі, а бюджетна Tesla виявилася популярнішою інших моделей - світові автоновини
1Самий бюджетний автомобіль Tesla розпроданий на рік вперед
Сьогодні, компанія Tesla Motors починає реєструвати нові попередні заявки на свою найдоступнішу модель - Model 3. Тепер той, хто бажає придбати бюджетну новинку, зможе отримати її не раніше середини 2018 року.
Це заява обумовлена тим, що вся партія електромобілів, яку випустять в перший рік виробництва, вже розпродана. Про це в своєму Twitter написав творець Tesla Motors Ілон Маск.
Серійний випуск Model 3 запланований на середину 2017 року. Перші машини клієнти отримають лише в другій половині 2017 року.
Раніше, компанія Tesla Motors повідомляла про намір виділити на процес прискорення запуску виробництва бюджетної моделі близько $ 1,4 млрд.
У травні 2016 року Tesla отримала близько 373 тис. Заявок на покупку Model 3. Незабаром Ілон Маск заявив, що у зв'язку з великою кількістю замовлень на автомобіль компанія постарається збільшити обсяги виробництва настільки швидко, наскільки це можливо.
Нагадаємо, Tesla Model 3 була представлена в квітні поточного року. Електромобіль побудований на новій платформі, яка в майбутньому повинна лягти в основу наступника - моделі Roadster. На сьогоднішній день про Model 3 відомо лише те, що в базовій версії машина може прискорюватися від 0 до 100 км на годину за 6 секунда, а в топовій - за 4. Купити базову версію можна за $ 35 тис.
2
Apple ставить хрест на розробці власного автомобіля
Корпорація Apple відмовилася від розробки власного автомобіля, повідомляє Bloomberg з посиланням на неназвані джерела всередині американської компанії.
Спочатку в Apple планували створити електромобіль з системою автопілота. Але сьогодні кілька сотень співробітників з тисячі, які розробляли цей автомобіль, звільнені або переведені на інші посади.
Остаточне рішення щодо цього проекту буде прийнято до кінця 2017 року.
Є припущення, що Apple переключиться з розробки власного автомобіля на створення системи автопілота, яку можна буде надалі продавати автовиробникам.
Варто зазначити, що чутки про роботу американської компанії над машиною ходять з минулого року. Але цей проект так і не був офіційно підтверджений.
Компанія найняла багатьох фахівців, до цього працювали в автомобільній галузі. Включаючи колишнього віце-президента Tesla і екс-головного інженера Aston Martin Кріса Поррітт, а також вела переговори з австрійцями з Magna Steyr, які збирають машини для MINI, Mercedes-Benz і Peugeot.
Очікувалося, що автомобіль компанії Apple повинен був піти в серійне виробництво в 2021 році.
3
Audi буде розробляти шосе майбутнього
Німецький автовиробник Audi приєдналася до експериментальною програмою Digital Motorway Test Bad (Випробувальна майданчик цифрового шосе). Про це повідомляє галузеве видання Motor.

В рамках цієї програми німецька влада буде випробовувати технології з обміну даними між автомобілями і об'єктами інфраструктури. Які в майбутньому повинні знайти масове застосування на автомобільних дорогах, а також використовуватися для машин з автопілотом.
Ініціатором цієї програми виступило Міністерство транспорту Німеччини, місцеві IT-розробники, а також уряд Баварії. Сьогодні, на кількох ділянках траси A9 між Нюрнбергом і Мюнхеном встановили сенсори і передавачі, за допомогою яких автомобілі можуть "спілкуватися" один з одним і об'єктами навколишньої інфраструктури.
Варто відзначити, що компанія Audi братиме участь в шести проектах, три з яких спрямовані на технічні рішення і решта на комунікаційні технології.
За словами глави відділу розробок систем безпілотного управління Audi Алехандро Вукотіча, в компанії збираються зайнятися створенням нових матеріалів, які будуть краще відбиваати хвилі радарів на великих відстанях, а також в погану погоду.
"Крім того, ми вдосконалюємо автомобільні датчики, які будуть краще розпізнавати автомобільну розмітку. Нарешті, ми завдамо на узбіччя додаткові мітки, які допоможуть машинам з функціями безпілотного управління краще орієнтуватися в просторі за допомогою камери ", - пояснив Вукотич.
Нагадаємо, компанія Audi також бере участь в проекті Car2Infrastructure, який передбачає установку дорожніх знаків, які працюють в режимі реального часу. Інформаційні знаки за допомогою мобільного зв'язку передають інформацію про різні дорожніх ситуації: затори, перекриття, а також про швидкісні обмеження.
4
Tesla і Panasonic об'єднуються для виробництва сонячних батарей.
Американський виробник електромобілів Tesla Motors і японська корпорація Panasonic підписали угоду про співпрацю і спільне виробництво сонячних батарей.
В офіційному повідомленні Tesla Motors говориться: "Сторони домовилися про те, що Panasonic почне виробляти фотоелементи і модулі на заводі в місті Буффало в 2017 році. А Tesla Motors має намір забезпечити довгострокові закупівлі цих елементів у Panasonic".
Раніше повідомлялося про те, що Tesla Motors планувало злиття з енергетичною компанією Solar City, яка виробляє сонячні батареї. Обидві компанії випускали спільну заяву, в якій анонсували випуск спеціальних дахів, де вся поверхня буде представляти із себе суцільну сонячну батарею. Свої дії Tesla Motors пояснює, як рух до майбутнього зі стійкою енергетикою.
5
В ЄС хочуть кожен новий будинок комплектувати зарядкою для електромобілів
Єврокомісія вимагає оснащувати зарядкою для електромобілів кожен новий будинок, побудований в країнах ЄС. Відповідні поправки в законодавство має намір внести Європейська комісія, повідомляє німецький журнал Spiegel.
За планами Єврокомісії, невеликі будинки і будівлі повинні володіти хоча б точкою виходу відповідних кабелів. У більших спорудах кожне десяте місце для паркування необхідно комплектувати зарядної станцією. Вартість, якої, за даними Єврокомісії, може досягати 75 тис. Євро.
Нововведення плануються впровадити в будинках, які тільки будуються, а також тих, що підлягатимуть капітального ремонту.
Нагадаємо, після того, як влада Норвегії та Нідерландів підтримала заборону нових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння до 2025 року, згодом і федеральна рада Німеччини (Бундесрат) проголосувала за аналогічний захід. Німецька влада була за те, щоб всі нові машини мали нульовий рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу до 2030 року. А до 2050 року - і весь дорожній рух країни.