Чому бізнесу варто додати телемедицину в соцпакет

15 липня 2020, 10:19
Спецпроект
Як утримати і підвищити лояльність співробітників (Фото:DobroDoc+)

Як утримати і підвищити лояльність співробітників (Фото:DobroDoc+)

Пандемія та посткарантинна реальність ставить перед бізнесом нові виклики. Як зберігати ефективність, знайти баланс між офісом і «дистанційкою», як утримати і підвищити лояльність співробітників? Однією з відповідей на останнє запитання може стати телемедицина. Те, що ще недавно здавалося фантастикою в українських умовах, уже успішно працює. Наприклад, пропозиція DobroDoc+.

На тлі коронакризи чимало українських бізнесів показали свою відповідальність перед своїми співробітниками і суспільством в цілому. І мова не тільки про КСВ-проєкти великих компаній, забезпечення колег засобами захисту і допомоги медичним закладам. Почав змінюватися сам підхід до HR.

Відео дня

Непроста епідемічна, а з нею й економічна ситуація загострює важливість згуртованості і нових рішень наявних проблем. Згідно з червневим опитуванням Центру соціального моніторингу, питання стабільності працевлаштування та медицини — в топ-5 проблем, що найбільше хвилюють українців. Підтримка співробітників у цих питаннях здатна не тільки зміцнити бренд роботодавця, але піти на користь бізнес-результатам. Так, працівники з меншим числом приводів для стресу будуть показувати кращі результати.

Сьогодні людський капітал — головна цінність бізнесу, тому компанії, орієнтовані на стабільний і сталий розвиток, роблять ставку на розширення своїх соціальних пакетів. Для прогресивних компаній це не просто інструмент залучення найкращих фахівців, але ще й вияв турботи про своїх співробітників. «Бізнес живе за певними фізичними законами, тому що в ньому працюють люди. Раніше любили говорити, що бізнес рухають люди, але в ситуації пандемії це стало абсолютно очевидно. Тому турбота про людину, про її фізичне і психічне здоров’я стає пріоритетом», — зазначає Світлана Рощупкіна, експерт з пошуку персоналу компанії Amrop Executive Search в Україні.

НВ
Фото: НВ

Телемедицина як опція соцзахисту в світі посткорони

Перед HR-відділами компаній зараз стоїть чимало складних завдань. Одне з них — гарантія соціального захисту співробітників без збільшення і без того постраждалого в карантин бюджету витрат на персонал. Варіантом відповіді може стати телемедицина. Тим більше, що недавнє опитування OLX серед співробітників українських компаній показало, що майже кожен третій співробітник чекає від роботодавця забезпечення медстраховки.

Це вигідно

При цьому телемедицина пропонує набагато більш лояльні умови для компаній, ніж більшість страховиків. Якщо поліс добровільного медстрахування з хорошим покриттям обійдеться роботодавцю у 8−10 тисяч гривень, річне медобслуговування в мобільній клініці DobroDoc+ обійдеться всього в 600 гривень на рік. Зручність для клієнтів від цього не змінюється. «Пацієнт може звернутися до лікаря з будь-якого питання в зручний для себе час. Послуга автоматично діє і для членів сім'ї абонента», — говорить виконавчий директор мобільної клініки Ігор Нестеров.

НВ
Фото: НВ

Це мобільно

Таке рішення дає і самим співробітникам велику мобільність: немає потреби витрачати час на організацію візиту і поїздки в клініку, що займає чи менше 3−4 годин (як правило, в робочий час). Телемедицина як у пропозиції DobroDoc+ дає можливість отримати консультацію у фахівця буквально за півгодини, де б пацієнт не перебував.

Це зручно і для компаній з широкою географією працівників, таких як агрокомпанія INTER-EDINSTVO HOLDING. Багато її співробітники проживають в сільській місцевості, де просто немає клінік, з якими працюють страхові. «Ми приєднали співробітників до сервісу DobroDoc+ у квітні 2020 року. На послугу добровільно підписалися 830 співробітників, які проживають в Полтавській, Запорізькій, Дніпропетровській та Київській областях. Вже за ці 2 місяці ми бачимо, що кількість лікарняних значно скоротилася», — говорить HR-менеджер агрохолдингу Руслана Бережна.

DobroDoc +
Фото: DobroDoc +

Це зручно

У DobroDoc+ ведеться електронна медична карта кожного пацієнта, оформляються листки непрацездатності, а також доступна аналітика. В кінці року складається паспорт здоров’я всього колективу. Таким чином, мобільний медичний сервіс вирішує всі питання здоров’я персоналу, а не тільки страхові випадки. І, звичайно, все зберігається в цифровому вигляді: ніяких більше втрачених папірців або спроб розібратися в почерку лікаря.

Це інноваційно

Крім того, вибір на користь телемедицини — крок у майбутнє до інновацій, впевнений співзасновник Ukrainian Institute for the Future Анатолій Амелін. Розвиток таких сервісів, за його словами, — ще один привід для оптимізму щодо перспектив українських бізнесів. Цей тренд вже став глобальним. Наприклад, за даними дослідження The Kaiser Family Foundation, 74% американських роботодавців зі штатом більше 200 осіб оплачують своїм співробітникам соціальний пакет з телемедициною.

НВ
Фото: НВ

Це важливо кожному

За рахунок своєчасної профілактики та діагностування серйозних захворювань це інноваційне рішення дозволяє в два рази скоротити витрати компанії на оплату лікарняних. Крім того, це зміцнить зв’язок компанії і співробітників. Турбота про своє здоров’я важлива в будь-який час, тоді як телемедицина може стати зручним інструментом і для співробітників, і для роботодавців, щоб реалізувати цю мету.

Щоб підписати своїх співробітників на телемедицину від Dobrodoc+, пишіть на пошту service@dobrodoc.com. Мобільний додаток Dobrodoc+ можна скачати тут.

Довідка: Мобільна клініка «Добродок» зі зручною функцією виклику лікаря додому працює в Києві з 2017 року. У грудні 2019 року на ринку з’явився унікальний сервіс Dobrodoc+, який дозволяє отримувати консультації лікарів через додаток для iOS і Android. Сьогодні мобільна клініка надає медичні послуги великим корпоративним клієнтам та страховим компаніям, зокрема, для «Альфа страхування», «Уніка», «UPSK», «Провідна».

Показати ще новини
Радіо НВ
X