«Дорога добра» веде на WOG

27 липня 2020, 11:40
Спецпроект
Директор з комунікацій WOG Олена Осипчук (Фото:WOG)

Директор з комунікацій WOG Олена Осипчук (Фото:WOG)

Директор з комунікацій WOG Олена Осипчук розповіла про те, як мережа допомагає боротися з коронавірусом, а також про акцію «Дорога добра» — головну соціальну ініціативу компанії.

Коронавірусу — бій

З першого дня введення карантину мережа АЗК WOG долучилася до заходів щодо протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. Піклуючись про здоров’я клієнтів і співробітників, компанія вжила низку додаткових санітарно-гігієнічних заходів на всіх об'єктах і в офісах мережі по країні — ми зробили наші заправні комплекси безпечними для відвідування, а співробітникам офісів створили всі умови для ефективної дистанційної діяльності.

Відео дня

Але також від початку поширення COVID-19 в Україні ми активно долучилися до процесу надання допомоги нашим медичним установам. Допомагаємо як засобами захисту, так і пальним. Так, на підтримку Міністерства охорони здоров’я України WOG забезпечив пальним медиків Волинської області, щоб вони змогли здійснити 20 тисяч додаткових виїздів під час карантину. Компанія надає пальне для бригад швидкої допомоги, а також для логістичних потреб медичних установ Волині.

Крім цього, WOG закупив і передав лікарням Волині чотири апарати ШВЛ Oricare V8600 американського виробництва, японський сучасний гематологічний аналізатор SYSMEXXN-350, 2 кисневі концентратори, 170 пульсоксиметрів, 200 багаторазових і 400 одноразових захисних комбінезонів, 200 захисних щитків, 25 тисяч захисних медичних масок, 20 тисяч пар спеціальних захисних рукавичок, 220 л дізінфектора.

Разом з таксі-сервісом Uklon АЗК WOG підтримав ініціативу #таксідлядонора від фондів ДонорUA і «Вартожити», забезпечуючи трансфер донорів у Центри крові. У межах цього проекту забезпечено 20 тисяч безкоштовних поїздок на таксі для донорів крові в семи містах України: Києві, Львові, Харкові, Одесі, Полтаві, Дніпрі та Запоріжжі.

Згодом ми зрозуміли, що допомоги потребують ще й представники малого і середнього бізнесу. Тому ми переглянули наші внутрішні правила, які раніше були непорушні. Наприклад, коли почався карантин у Китаї, це одразу ж позначилося на ланцюжку постачань. Наші постачальники почали зривати терміни. Ми пішли їм назустріч і скасували для них усі штрафні санкції. Новим постачальникам, що представляють малий і середній бізнес, ми робили 100% передоплату за товар, замість відтермінування платежу, як це було до кризи. Великі компанії можуть почекати, а маленьким потрібна підтримка.

У такий складний час ми повинні об'єднувати зусилля, щоб малий і середній бізнес, по якому карантин вдарив найвідчутніше, мав можливість працювати. Адже більшості підприємців, які працювали в сфері обслуговування та продажу товарів, довелося закрити свої заклади, відправити у відпустки, а то і звільнити працівників. А це все долі — як бізнесу, так і окремо взятої людини. Саме тому ми вирішили діяти і ввели програму взаємодопомоги, яка допомогла окремим компаніям легше пережити наслідки карантину.


Особливу увагу приділили партнерським проектам з компаніями, які не могли вести торговельну діяльність, а їхні покупці, відповідно, купити необхідну продукцію. На деяких АЗК під торгові стенди товарів компаній малого і середнього бізнесу WOG виділив місце площею 6−8 квадратних метрів.

Турбота про моральний стан людей

Але сьогодні потрібно подбати і про психологічний і моральний стан людей, які щодня тонами отримують тривожні новини. Основну маркетингову активність компанії в цей складний для людей період було спрямовано на протидію епідеміологічній ситуації, спонукання людей дотримуватися правил карантину та підвищення їхнього настрою під час обмежувальних заходів. У межах карантин-кампанії WOG реалізував кілька проектів.

Від початку карантину по всій Україні було розміщено борди із закликом «Залишайся вдома» і порадами, як пережити карантин на позитиві. А також, натхненна італійською бабусею, компанія зняла цікаве відео «Поради бабусі Оксани», де справжня українська життєлюбка дає рекомендації, яких заходів потрібно дотримуватися під час карантину. Адже відомо, що тільки мудрість, турбота і добро врятують світ.

Крім цього, WOG запустив в Instagram «Червона Рута Челендж». За його умовами учасники знімали відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Че-е-е-ерво-о-о-ону Ру-у-у-уту.

WOG створив серію віртуальних дорожніх знаків, де за основу взято реальні офіційні знаки, але креативно адаптовані під гостру тему карантину. Наприклад, знак «затори» доповнився повідомленням «уникайте черг», а зі знаків «дорожні роботи» і «пішохідний перехід» зникли зображення людей, бо всі повинні були сидіти вдома. Віртуальна серія «Добрі знаки WOG» поширюється в соціальних мережах. Загалом адаптовано 6 дорожніх знаків.

WOG
Фото: WOG

А ще мережа АЗК запустила онлайн-проект «Карта добрих історій», щоб показати українцям, що вони добрі, чуйні, людяні і мотивувати їх на хороші вчинки. Проект виконано у вигляді інтерактивної карти України з локаціями хороших історій і пригод, що трапилися під час поїздок на авто, в поїзді або в аеропорту. Кожен охочий може поділитися своєю історією доброти на дорозі. Для цього потрібно надіслати розповідь на сайт people.wog.ua. Історію нанесуть на карту і створять до неї ілюстрацію.

«Дорога добра»: маленькі дива доступні кожному

Компанія WOG давно і багато допомагає дітям. Спочатку це була комплексна допомога дитячим будинкам: проведення ремонтних робіт, закупівля одягу й іграшок. А також адресна допомога з лікування маленьких дітей. Згодом, логічним продовженням нашої благодійності став всеукраїнський масштабний проект «Дорога до серця», який в цьому році отримала нову назву — «Дорога добра». Ініціатива спрямована на збір коштів для купівлі й ремонту медичного обладнання, а також потреб дитячих клінік і центрів по всій Україні.

WOG
Фото: WOG

«Дорога добра» реалізовується вже понад 10 років у партнерстві з «Українською Біржею Благодійності», а починаючи з 2019 року проект здійснюється в колаборації з БФ «Твоя опора» і Машею Єфросиніною.

Взяти участь в акції може кожен: необхідно лише придбати кавовий напій у благодійному фіолетовому стаканчику з символікою акції на будь-якому АЗК мережі WOG і WOG CAFE. Вартість напою в такому стаканчику всього на 3 гривні дорожча, ніж у звичайному.

Завдяки кожному нашому клієнту, який у той чи інший час приєднався до акції, ми зібрали понад 17 млн грн. Це дало можливість забезпечити дорогий ремонт обладнання в медзакладах по всій країні, придбати для них нові сучасні апарати, тим самим рятуючи дитячі життя. Торік під час акції зібрано 1 млн 330 тис. грн. За ці кошти придбано життєво важливий УЗД-апарат для інституту серця ім. М. Амосова, завдяки якому фахівці лікарні вже майже рік мають можливість вчасно діагностувати вади серця у дітей і негайно вирішувати проблему.

15 липня стартувала нова хвиля акції. Цьогоріч ми ставимо масштабнішу мету — зібрати 3 млн 386 тис. грн. для придбання комплекту обладнання в дитячу операційну Інституту серця ім. М. Амосова:

  • апарат для анестезії Leon Plus (виробництво Lowenstein, Німеччина),
  • монітор пацієнта CSM-1 901 Pro (виробництво Nihon Kohden, Японія),
  • приліжковий монітор пацієнта CSM-1502 Pro (виробництво Nihon Kohden, Японія).

Ці апарати значно поліпшать процес операцій і відновний період для маленьких пацієнтів лікарні.

WOG
Фото: WOG

Погодьтеся, статистика серцево-судинних захворювань і смертності, викликаної цією проблемою, вражає. Щорічно 68% смертей в Україні викликані серцево-судинними хворобами. Цей показник удвічі вищий, ніж у розвинених країнах. А ситуація з дитячою кардіологією катастрофічна — 51,67% новонароджених (тобто дітей протягом перших 28 днів життя), які мають складну форму вродженої вади серця, вмирають. Навіть від простих форм серцевих вад гине 42,3% дітей! До того ж 30% дітей виписуються з пологового будинку навіть без підозри на страшний діагноз. Половина з них — гине.

Нині в Україні Інститут серцево-судинної хірургії ім. М. Амосова є саме тим місцем, де діти з вродженими вадами серця мають шанс на порятунок. За статистикою, щорічно в цій медустанові обстежують 10−12 тисяч маленьких пацієнтів з усіх куточків України. За результатами обстежень, 700−750 малюків оперують. Однак, через критичне недофінансування придбати життєво важливу техніку установа самостійно не в змозі.

Саме тому нині наша допомога спрямована на придбання дорогого устаткування для Інституту серця ім. М. Амосова. Ми повинні сприяти поліпшенню якості лікування пацієнтів лікарні, спільно робити все можливе, щоб фахівці медустанови мали можливість ще якісніше проводити найскладніші операції на крихітних сердечках.

Слід зазначити, що компанія WOG покриває всі податки і збори. Це означає, що зібрана сума до копійки передається «Українській Біржі Благодійності» і БФ «Твоя опора», які закуповують або ремонтують обладнання для дитячих медичних установ або пологових будинків.

Треба також підкреслити, що «Українська Біржа Благодійності» і БФ «Твоя опора» щорічно проходять аудит, що доводить їх чесність і прозорість. А це найважливіший фактор, адже ми розуміємо всю повноту відповідальності перед кожним, хто бере участь у нашій благодійній акції.

Наш проект цінний не тільки кінцевим результатом — придбанням обладнання для лікарень. Він вагомий ще й тим, що порушує важливу тему, виносить її назагал, інформує та спонукає суспільство звернути увагу на проблему. Крім цього, ми активно залучаємо десятки тисяч людей по всій країні до участі в добрій справі, об'єднуємо їх однією благородною метою.

І, як бачимо на прикладі акції «Дорога добра», КСВ-проекти приносять реальний результат, який довелося б чекати, можливо, роками. А це неприпустимо, адже дітям потрібна адекватна і швидка допомога вже зараз.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X