Досвід Moneyveo: 7 висновків про КСВ за 7 років роботи

9 грудня 2020, 18:30
Новини компаній
Досвід Moneyveo: 7 висновків про КСВ за 7 років роботи (Фото:Moneyveo)

Досвід Moneyveo: 7 висновків про КСВ за 7 років роботи (Фото:Moneyveo)

У середині листопада 2020 року компанія Moneyveo, яка запустила в Україні перший сервіс онлайн-кредитування, відсвяткувала 7 років від дати заснування. У день народження заведено підбивати підсумки — говорити про те, що вдалося здійснити і де залишаються зони для розвитку.

Одним із головних своїх досягнень команда Moneyveo вважає перманентний розвиток практик корпоративної соціальної відповідальності. Які ж висновки зробили в компанії за роки підтримки цього напряму?

Відео дня

1. Урізноманітнюйте

Наразі КСВ-активності Moneyveo охоплюють декілька основних напрямів. Серед них — освітні проєкти, допомога українським військовим і ветеранам АТО/ООС, підтримка онкохворих дітей, діяльність, спрямована на подолання наслідків поширення COVID-19 тощо.

Так, спільний із «Києво-Могилянською академією» освітній офлайн-проєкт зараз трансформувався в онлайн-формат — лектори читають програми віддалено. В рамках співпраці з навчальним закладом Moneyveo допомагає студентам опановувати теоретичні знання та набувати практичних навичок.

Зі студентами
Зі студентами "Києво-Могилянської академії" / Фото: Moneyveo

Також нещодавно компанія взяла участь у підготовці та зйомці разом із Мінцифрою освітнього серіалу про захист персональних даних в інтернеті. Наразі співпраця триває і готується новий проєкт.

Moneyveo вже майже три роки підтримує онкохворих дітей у столичному центрі «Дача». Зокрема зараз фінансує спорудження для нього нового великого приміщення.

Підтримка компанією українських військових включає адресну допомогу бійцям, благодійну співпрацю на постійній основі з реабілітаційними центрами, де відновлюють здоров’я ветерани АТО/ООС. А також Moneyveo забезпечує оргтехнікою Регіональний розвідувальний центр на Чернігівщині.

За підтримку представник ОК «Північ» нагородив іменними грамотами і медалями ТОП-менеджмент компанії (Фото: Moneyveo)
За підтримку представник ОК «Північ» нагородив іменними грамотами і медалями ТОП-менеджмент компанії / Фото: Moneyveo

Важливо згадати і про роботу, спрямовану на боротьбу з наслідками поширення коронавірусу. Зокрема ще у березні 2020 року Moneyveo виділила 3 млн грн на придбання апаратів штучної вентиляції легенів, які наразі вже працюють у лікарнях. А також компанія закупила і передала засоби особистого захисту для співробітників кількох медичних закладів. Говорячи про цю ініціативу, комерційний директор компанії Максим Параска зазначає: «Нашим лікарням як ніколи потрібна підтримка бізнесу. Упевнений, разом ми сильніші за коронавірус. І зможемо його подолати».

2. Не забувайте про співробітників

Впроваджуйте внутрішні КСВ-активності. Адже компанія не зможе вирішити соціальні проблеми, якщо перед цим не потурбується про своїх співробітників. Так, наприклад, у Moneyveo з 2018 року функціонує комплексна програма EVP (employee value proposition). Вона складається з 6 пунктів: навчання, система мотивації та винагороди, кар'єрний розвиток, компенсаційний пакет, участь у соціальних ініціативах і корпоративному житті.

Одним із найважливіших напрямів роботи в компанії вважають розвиток співробітників. Без цього компанія не зможе рости. Ба більше, самі працівники не будуть задоволені. Тому в Moneyveo запустили Education Lab — освітній хаб, куди кожен працівник може подати заявку на крос-навчання.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

3. Комунікуйте

Часто буває, що люди, можливо, і хотіли б долучитися до ваших активностей, але не знають, як це зробити. У необхідності правильно будувати комунікації щодо КСВ-практик команда Moneyveo переконалася на власному досвіді.

Так, у вересні 2020 року компанія ініціювала свій внутрішній благодійний аукціон, зібрані кошти з якого мали піти на допомогу притулку для тварин «В добрі руки». Співробітники могли як пропонувати власні лоти для аукціону, так і купувати їх. Картини, прикраси, іграшки, ласощі — команда Moneyveo виявилася не тільки професійною, але й творчою та майстерною.

Проте у ході реалізації ініціативи не врахували деякі технічні нюанси, які дещо обмежили можливості всіх бажаючих приєднатися до акції, та виділили замало часу для анонсування. Але в цілому аукціон пройшов вдало: гроші зібрали, на отримані кошти купили ліки та корм для тварин. Невдовзі Moneyveo планує повторити цю акцію, усунувши попередні недоліки.

4. Приваблюйте потенційних співробітників

Корпоративна соціальна відповідальність — це не тільки про допомогу суспільству, але й про позитивний вплив на бізнес. Адже такі практики підвищують авторитет серед шукачів роботи.

Цифри красномовні: згідно з даними звіту про КСВ (The Nielsen Global Survey of Corporate Social Responsibility and Sustainability), 70% споживачів в Україні готові платити більше за продукцію компаній, які відповідально ставляться до суспільства та навколишнього середовища. А результати дослідження 2016 Cone Communications виявило: якщо у бізнесу відсутня активна практика корпоративної соціальної відповідальності, то міленіали з великою ймовірністю проігнорують його як роботодавця.

5. Не зупиняйтеся

Корпоративну соціальну відповідальність не можна поставити на паузу. Якщо ви впроваджували цінні ініціативи, проте у певний момент вирішили їх згорнути, врахуйте розчарування, яке відчують ваші співробітники та клієнти, партнери та підопічні.

Компанія заробляє довіру роками, але може легко її втратити. У часи обмежених ресурсів варто подумати, які статті витрат можна оптимізувати, щоб підтримати КСВ-активності на високому рівні. Так, наприклад, Moneyveo на початку карантину відмовилась від телевізійної реклами, але закупила для лікарень апарати штучної вентиляції легенів.

6. Довіряйте, але перевіряйте

Помилково думати, що благодійні ініціативи закінчуються тоді, коли ви, наприклад, перераховуєте гроші у певний фонд. Це загрожує тим, що бюджет буде витрачено, але він не принесе користі суспільству.

У Moneyveo розповідають, що контролюють результати роботи і разом радіють успіхам. Так, закуплені компанією апарати ШВЛ уже встановлені та працюють у лікарнях. Компанію постійно тримають у курсі справ щодо будівництва нового приміщення центру «Дачі», яке вона фінансує. Так, станом на середину листопада уже зведено будинок, проведено внутрішні комунікації, стіни та підлога підготовлені під чистове оздоблення. Зараз утепляється та декорується фасад.

CEO Moneyveo Альона Андронікова на будівництві центру «Дача» (Фото: Moneyveo)
CEO Moneyveo Альона Андронікова на будівництві центру «Дача» / Фото: Moneyveo

7. Налаштуйтеся на тривалу роботу

Альона Андронікова, CEO Moneyveo, впевнена, що соціальна відповідальність завжди буде затребуваною: «Якими би розвиненими не були суспільство чи рівень економіки в державі, завжди знайдеться середовище, яке потрібно покращувати. І в цьому плані я захоплююся світовими компаніями, які мислять глобальними цілями сталого розвитку. Вони реалізують проєкти, спрямовані не лише на задоволення злободенних актуальних потреб, а й більш ширших запитів суспільства: питання екології чи збереження природних ресурсів. Тому всім соціально-відповідальним компаніям завжди є куди рости».

Показати ще новини
Радіо НВ
X