Міцне плече глобальних корпорацій: вклад «Хенкель» у протидію пандемії коронавирусу

31 липня 2020, 11:09
Спецпроект
Внесок у протидію епідемії коронавірусу (Фото:Henkel)

Внесок у протидію епідемії коронавірусу (Фото:Henkel)

Виклики пандемії не тільки перевірили стійкість майже всіх без винятку компаній, але і заодно їх прихильність цілям сталого розвитку. А одна з його складових — підтримка компаніями своїх партнерів, спільнот і стейкхолдерів. У складні часи ця діяльність більш цінна, ніж у періоди стабільності.

Глобальні компанії, які є флагманами в бізнесі та орієнтирами для формування корпоративної культури, виявили свої найкращі якості, підтримавши працівників, клієнтів, громади присутності і навіть цілі країни.

Відео дня

Компанія Henkel реалізувала низку глобальних ініціатив з протидії пандемії коронавирусу. Ці заходи допомогли протистояти його поширенню в глобальному масштабі — цей виклик згуртував все людство. Такі важливі ідеї згодом знайшли своє відображення в діях на національному рівні в країнах присутності компанії і її брендів.

Henkel зробила пожертвування Фонду ВООЗ/ООН та іншим організаціям — 2 млн євро були передані для боротьби з пандемією. Фонд Фріца Хенкеля пожертвує 1 млн євро безпосередньо Фонду солідарного реагування на COVID-19, заснованому Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ) та Фондом ООН. Ці кошти були спрямовані на закупівлю захисного спорядження для медичних працівників, обладнання для діагностичних лабораторій, а також на наукові дослідження в сфері протидії COVID-19 — збір та аналіз даних, дослідження і розроблення вакцин і терапевтичних препаратів.

Ще 1 млн євро розподілений Фондом Фріца Хенкеля між різними організаціями і партнерами в усьому світі. Також ці кошти використані для підтримки особистих ініціатив співробітників-волонтерів, які робили свій посильний внесок у протидію викликам пандемії.

Як один з найбільших світових виробників засобів догляду за тілом Henkel пожертвувала в глобальному масштабі 5 млн одиниць засобів особистої гігієни і побутової хімії: засоби для дезінфекції рук, мило і захисне спорядження, а також мийні, дезінфікувальні та побутові мийні засоби. Ця допомога була розподілена в тісній співпраці з благодійними організаціями, місцевою владою та партнерами в усьому світі. Під час пандемії коронавірусу Henkel перепрофілювала деякі потужності і підприємства для виробництва дезінфікувальних засобів.

Компанія «Хенкель» в Україні, що має тут виробництва, адміністративні офіси і логістичні потужності, також організувала кілька заходів у межах протидії пандемії коронавірусу і для надання допомоги населенню та партнерам у подоланні економічних наслідків національного карантину.

Бренди компанії Henkel — Persil, LOSK, Bref, Perwoll, Silan, Somat, Clin і Rex — допомогли забезпечити 2 200 людей похилого віку продуктовими наборами: частину від продажів на найбільшому українському маркетплейсі ROZETKA бренди направили благодійному фонду «Життєлюб».

Компанія і її бренди допомагали пацієнтам і медикам. «Хенкель» в Україні та її бренд продукції з догляду за тілом і гігієни Fa переказали 500 тис. грн на забезпечення медиків засобами індивідуального захисту. Допомога компанії забезпечила закупівлю тисячі комплектів засобів індивідуального захисту для лікарів обласної клінічної лікарні імені Мечникова в Дніпрі і міської клінічної лікарні № 9.

Свої зусилля «Хенкель» зосередила на адресній допомозі тим, хто опинився на передовій протидії пандемії, — медикам та медичним закладам. Лікарі отримали одноразові захисні костюми з бахилами, захисні маски SSP2 і медичні стерильні рукавички. За рахунок коштів Фонду Фріца Хенкеля близько тисячі захисних комплектів отримали районні медичні заклади м. Балаклія Харківської області, м. Миколаїв Львівської області та м. Олешки Херсонської області.

18 800 одиниць засобів для прання, миття, чищення та дезінфекції волонтери компанії передали восьми столичним лікарням: Олександрівській, дитячим лікарням № 1 і 2 та ще п’яти міським клінічним лікарням — № 4, 5, 8, 9 і 17, а також Білоцерківській районній лікарні. Коли почалася найбільш сувора фаза національного карантину і було обмежено користування громадським транспортом, «Хенкель» в Україні оплатила медикам столичної клініки «Охматдит» і Київського обласного онкодиспансеру близько 450 поїздок на таксі, щоб лікарі могли надійно і безпечно добиратися до роботи.

А компанія «Хенкель (Баутехнік) Україна» і її бренд будівельних сумішей Ceresit використовували період карантину як можливість допомогти почати масштабні ремонтні роботи в державній медичній установі «Госпіталь ветеранів війни „Лісова поляна“» МОЗ України. Щорічно тут проходять психологічну реабілітацію близько 4 тисяч воїнів і ветеранів АТО/ООС, а в період карантину в центрі не було пацієнтів і не працював персонал, що дозволило волонтерам компанії з дотриманням всіх вимог протиепідемічної безпеки доставити необхідні для проведення ремонтних робіт матеріали.

Henkel
Фото: Henkel

Звичайно ж, в центрі уваги компанії була безпека співробітників компанії та партнерів. Однак крім забезпечення безпеки під час пандемії, людям потрібні гарантії їх економічного добробуту та трудової зайнятості. Пройшовши разом через виклики коронакризи, «Хенкель», її співробітники і партнери зміцнили взаємну довіру, продемонструвавши надійну взаємодію і дієвий відгук на складні виклики.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X