Fishki Food Distribution: «В період пандемії ми не зачиняли двері для наших споживачів і шукали цікаві пропозиції»

6 грудня 2020, 19:00
Спецпроект
В період пандемії ми не зачиняли двері для наших споживачів і шукали цікаві пропозиції (Фото:Fishki Food Distribution)

В період пандемії ми не зачиняли двері для наших споживачів і шукали цікаві пропозиції (Фото:Fishki Food Distribution)

Генеральний директор Fishki Food Distribution Євген Міщенко розповів про те, як йдуть справи з моменту введення карантину і до яких заходів вдається компанія у цей складний час.

Євген Міщенко

генеральний директор Fishki Food Distribution

Fishki Food Distribution є правонаступником Компанії Fornetti Ukraine. Компанія на ринку України з 2004 року, а у 2019−2020 роках відбулась трансформація відомих франчайзингових точок Fornetti в пропозицію Пекарень Еко та кавярень Fishki Coffee. Компанія Fornetti була заснована в 1997 році в Угорщині.

— Євгене, розкажіть, будь ласка про історію створення вашої компанії.

 — Історія проєкту почалася ще у 2004 році під прапорами торгової марки Fornetti. Згодом, коли ринок потребував нових продуктів та нових сервісів, ми транслювали цей формат у декілька, назвавши їх «Пекарня Еко», кав’ярні «Фішки Кофе».

На базі цього бізнесу були реалізовані продукти формату «to go». Завдяки цьому з’явилась наша кава власного обсмаження та різних купажів. Згодом впровадили в асортимент піцу, яку готують в локації сім хвилин, та авторське меню, яке транслювало споживачам різні актуальні напої.

Ці прості кроки зумовили зростання товарообігу майже в 9 разів, а кількість точок досягла сотні. І всі ці роки, як і на старті у 2004 році, ми даруємо нашому споживачу високу якість випічки, яку і надалі виготовляємо на заводі, що сертифікований по міжнародним стандартам і має відповідні сертифікати. Тому всі задоволені: споживачі, наші бізнес-партнери і ми, як люди, які роблять цей бізнес.

— Пандемія коронавірусу глобально вплинула на всі сфери життя. Як вона позначилась на вашому бізнесі?

Fishki Food Distribution
Фото: Fishki Food Distribution

 — Під час пандемії суттєво знизився потік покупців, що змусило нас переглядати асортимент і цінову політику. Згодом ми змінили графік роботи наших пекарень, адаптуючись до реалій карантину. А влітку змушені були зменшити кількість торгових точок власної мережі.

Проте в цей період ми активно вивчали конкурентне середовище та попит нового споживача. Відповідно з цим розпочали реалізацію нового проєкту, який врахував поточні тенденції. Окрім того, в даному проєкті враховані всі карантинні обмеження, які діють та будуть діяти ще певний час.

— Які заходи допомогли вам у цей непростий для всіх час?

Fishki Food Distribution
Фото: Fishki Food Distribution

 — В період пандемії ми не зачиняли двері для наших споживачів. Навпаки, ми шукали цікаві пропозиції. І однією з них стала наша спільна активність з компанією Coca-Cola. Ми запропонували нашому споживачу два улюблених продукти: напій Coca-Cola і нашу випічку. Завдячуючи цьому, наш споживач отримав знижку на 30% від регулярної ціни. Ми ж, як бізнес, в період проведення акції збільшили товарообіг на 15%.

Загалом хотів подякувати компанії Coca-Cola за підтримку і споживача, і нас, як бізнесменів, у період пандемії. Це важливо і це необхідно робити. Так тримати!

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X