Проживаємо цей непростий час разом. Як Кока-Кола допомагає долати труднощі закладам HoReCa

24 листопада 2020, 09:49
Спецпроект
Камран Іскандаров, генеральний директор Кока-Кола Україна (Фото:Кока-Кола Україна)

Камран Іскандаров, генеральний директор Кока-Кола Україна (Фото:Кока-Кола Україна)

«Проживаємо цей непростий час разом, підставляючи плече закладам HoReCa»: про те, як це відбувається, розповідає Камран Іскандаров, генеральний директор Кока-Кола Україна.

З перших днів пандемії бізнес дуже активно долучився до боротьби з нею, проявивши солідарність з суспільством, незважаючи на те, що сам зіткнувся з величезними викликами. Так, на початку пандемії Кока-Кола поставила на паузу маркетингову та рекламну діяльність і направила ресурси на боротьбу з наслідками пандемії.

Відео дня

Загалом через Coca-Cola Foundation глобально було виділено понад $120 млн як гранти тим громадським організаціям, які допомагають боротися з COVID-19. Частина цих коштів була направлена Українському Товариству Червоного Хреста для закупівлі необхідного обладнання для лікарень. Також Кока-Кола постачала безкоштовні напої для пацієнтів і лікарів — всього понад 140 тисяч пляшок.

Тепер у фокусі уваги компанії перебувають малі підприємства готельно-ресторанного бізнесу — HoReCa, як заведено їх називати. Наше видання приєдналося до цієї ініціативи та надало майданчик для поширення відео, що надихають, у яких власники малого бізнесу діляться своїм досвідом подолання наслідків карантину і роботи в умовах нової реальності. Чим і чому Кока-Кола допомагає кафе і ресторанам, розповідає Камран Іскандаров, генеральний директор Кока-Кола Україна.

— Як виникла ідея поділитися своїми ресурсами з малим бізнесом в галузі HoReCa?

— Ми — компанія, яка вміє віддавати та ділитися заробленими коштами з суспільством. Не випадково вже багато десятиліть існує фонд The Coca-Cola Foundation, в якому компанія акумулює 1% свого прибутку. Ці кошти розподіляються серед партнерських громадських організацій у вигляді грантів на реалізацію певних проектів. Найчастіше ці проекти стосуються захисту прав і можливостей жінок, а також посилення молоді, відновлення водних ресурсів, пошуку рішень з мінімізації попадання пластикових пляшок у навколишнє середовище і створення альтернативної упаковки, такої, наприклад, як біорозкладаний пластик. Всі ці ініціативи, які стосуються пластику й іншої упаковки, ми підтримуємо в рамках глобальної ініціативи «Світ без відходів» (World Without Waste).

Ми — компанія, яка вміє віддавати та ділитися заробленими коштами із суспільством. Невипадково вже багато десятиліть існує фонд The Coca-Cola Foundation, в якому компанія акумулює 1% свого прибутку.

Так ми чітко розділяли нашу маркетингову діяльність і проекти корпоративної соціальної відповідальності, включаючи благодійність. Однак, COVID-19 занурив нас у нову реальність, ставши загрозою № 1 для світу. Розуміючи це, ми дещо скорегували нашу маркетингову стратегію, підпорядкувавши її на даному етапі пошуку можливостей та ідей в цій новій реальності для всіх, хто потребує підтримки. Цей маркетинговий і одночасно соціальний проект ми назвали #ВідкритіНібиВперше (#оpenlikeneverbefore). Назва передає філософію відкритості та оптимізму, на якій ґрунтується вся ця програма. Світ здобув уроки з пандемії, зокрема і про те, що нам всім слід бути більш відкритими, вміти слухати, розуміти наскільки сильно ми залежимо один від одного — всі ми в одному човні.

Підтримка галузі HoReCa, як найбільш постраждалої від локдауну, та вимушеної шукати нові форми роботи, є частиною проекту #ВідкритіНібиВперше. HoReCa не чужа для нас сфера, і ми не уявляємо себе один без одного вже протягом багатьох і багатьох десятиліть.

— У чому виражається ця допомога для HoReCa?

— У кожній країні по-різному, залежно від місцевих особливостей, законодавства і нагальних проблем бізнесу HoReCa.

Перше, що ми зробили в Україні, — надали можливість партнерським ресторанам і кафе формувати замовлення за допомогою сервісів агрегаторів доставки їжі та при цьому отримувати безкоштовний напій від нас. Додатковий напій робить замовлення більш привабливим для клієнта, і оживляє бізнес ресторану або продавця продуктів харчування. Такою можливістю скористалися вже понад 650 закладів.

генеральний директор Кока-Кола Україна Камран Іскандаров
Фото: генеральний директор Кока-Кола Україна Камран Іскандаров

Другий напрям допомоги — можливість безкоштовно отримати нашу експертизу в галузі маркетингу. Зокрема і для просування бізнесу за допомогою Digital-каналів. Нашими креативними рішеннями скористалося вже понад 900 закладів громадського харчування.

Третій напрям — навчання і передача досвіду. 16 жовтня Coca-Cola й освітня платформа EdEra запустили онлайн-курс «Ми відкриті! Спецкурс для HoReCa від Coca-Cola». Він допоможе власникам бізнесу в сфері HoReCa краще спланувати маркетинговий бюджет, вибрати оптимальну організаційно-правову форму для бізнесу, налагодити комунікації з клієнтами, залучити персонал, адаптуватися до роботи в умовах карантинних і посткарантинних обмежень, і багато іншого.

Курс має п’ять модулів, кожен з яких в свою чергу містить по три відео-інтерв'ю експертів-практиків, які досягли визначних успіхів у різних сферах — власне в галузі HoReCa, або у великих міжнародних компаніях, впливових громадських організаціях, і т. ін.

Важливо, що після завершення курсу є можливість пройти тест і отримати сертифікат. Звісно, це все безкоштовно.

І четвертий напрям — ми інвестували в зйомку надихаючих історій успіху наших партнерів зі сфери HoReCa, щоб показати, що не варто опускати руки, треба змінюватися, вчитися і вибудовувати свій бізнес по-новому, і тоді все буде гаразд.

— Наш інформаційний ресурс є партнером для Coca-Cola в цьому проекті та надає майданчик для розміщення цього відео. Які це будуть історії? Що ми побачимо?

— Це історії різних ресторанів, кафе і сервісів з доставки їжі. Різних за розміром. Різних за стилем кухні. Вони представляють різні регіони. Одними з них керують жінки, а іншими чоловіки. Серед них є люди різного віку та різного професійного досвіду. Але їх об'єднує те, що вони знайшли вихід для подальшого розвитку свого бізнесу в умовах карантину і після нього. І ми допомогли їм в цьому! Ці відео є підтримкою для цих конкретних закладів, а також взірцем для інших представників малого бізнесу.

Показати ще новини
Радіо НВ
X