Курс кризової адаптації: «Кожна стіна — це насправді двері, які ми маємо відкрити»

16 грудня 2020, 19:17
Спецпроект
Ми відкриті. Спецкурс для HoReCa (Фото:Coca-Cola)

Ми відкриті. Спецкурс для HoReCa (Фото:Coca-Cola)

Карина Корейба, маркетолог, експертка курсу "Ми відкриті. Спецкурс для HoReCa від Coca-Cola" розповіла про те, як народилась ідея проєкту та чим він корисний малим підприємцям у кризові часи глобальної пандемії.

Карина Корейба

маркетолог, експертка курсу «Ми відкриті. Спецкурс для HoReCa від Coca-Cola»

Карино, чим вас привабила робота над цим курсом?

 — Коли влітку цього року мене запросили взяти участь у створенні курсу Coca-Cola «Ми відкриті», мені дуже зрезонувала ця ідея. Іноді дуже важливо не просто поговорити зі спеціалістом, почути від нього пораду, а елементарно побачити навпроти себе людину, яка так само переживає цю пандемію і так само страждає від неї, але готова тебе підтримати.

Відео дня

https://www.youtube.com/watch?v=gSWUsshQD_w

— Яка ідея була покладена в основу курсу?

 — Мені дуже сподобалась ідея маніфестів, яка лежить в основі курсу. Маніфест — це щось, що назавжди зміниться на краще в нашому житті завдяки пандемії. Людина — це та істота, яка вижила, перш за все, завдяки такій своєму вмінню адаптуватися до нових умов. Ми адаптуємося до того, що змінюється погода, обставини, у яких ми живемо, ми адаптувалися, скажімо, до появи Інтернету.

Так само і бізнес має зараз адаптуватися до всього, що відбувається на нашій планеті. І маніфести, як ідея, чудові саме тому, що вони декларують щось, що вже змінилося на краще, не дивлячись ні на що. Мені дуже подобається такий позитивний погляд на речі навіть під час найскладніших ситуацій.

— Яким чином ваша команда вирішила питання спілкування з аудиторією?

 — Коли ми починали роботу над курсом і збирали команду експертів, стало зрозуміло, що, перш за все, потрібно не тільки давати професійними поради, а ще й емоційно підтримати підприємців, які зараз переживають скрутні часи.

Під час зйомок за камерою панувала особлива атмосфера. Ми були настільки раді кожному знімальному дню, тому що розуміли, для кого все це робимо, яку емоцію хочемо донести та яку допомогу надати, поділившись своїми знаннями.

Мені здається, що частина енергії, яка панувала на знімальному майданчику, передалася глядачам цього курсу, тому що ми всі були надзвичайно відкриті, і робота була в кайф кожному з учасників.

— Які напрямки роботи стали для вас пріоритетними?

 — Ми виділили для себе п’ять основних напрямків, що мають бути ще раз ретельно переглянуті кожним бізнесом під час кризи. Це фінанси, маркетинг, digital, HR, а також безпека роботи під час пандемії.

Coca-Cola
Фото: Coca-Cola

— За яким принципом ви запрошували експертів?

 — В кожному з цих напрямків був експерт, який має досить великий досвід роботи у відповідній сфері. Але, що не менш важливо, ми старалися знаходити експертів, у яких так само був досвід роботи малим підприємцем.

Ті з наших експертів, які раніше самі були малими підприємцями, точно хотіли би звернутися ніби до себе в минулому з огляду на свої сьогоднішні знання, і сказати собі: «Гей, чувак, ти маєш почати вести PNL, ти маєш почати розбиратися у своїх фінансах!». Або ж: «Поговори зі своїми співробітниками!».

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

У кожному з тематичних блоків, які були в нашому курсі, експерти відповідали на найважливіш питання, які, з їхньої точки зору, необхідно переглянути саме в період пандемії та цієї економічної кризи. Вони старалися не стільки «розказати» про це, а саме «поспілкуватися» на цю тему.

Ми поговорили з компанією Coca-Cola з приводу цільової аудиторії цього курсу і отримали від них досить деталізований опис того, на кого він розрахований. Стало зрозуміло, що цій аудиторії зараз не потрібні знання чи лектор, який би банально щось розповідав на камеру. Ми відчули, що нашій аудиторій бракує діалогу і можливості поділитися своїми проблемами з експертом. А ще — почути його думки з приводу того, як краще вирішити те чи інше питання.

Ось така ідея діалогу у нас і виникла та привела до людини, яка стала ведучим цього курсу.

— А хто саме став ведучим?

 — Ним став Артем Фурманов, який має компанію, що займається логістикою зелені та овочів по Києву. Вони самі вирощують більшість з того, що продають.

Так сталося, що я перша з нашої команди познайомилася з Артемом, коли замовила ці овочі, а він сам їх доставив. Так, він малий підприємець і сам приймає замовлення, робить доставку, веде Instagram-сторінку.

Coca-Cola
Фото: Coca-Cola

Коли ми ось так з ним познайомилася, то стало зрозуміло, що це людина, яка попри все може знаходити якісь позитивні речі і продовжувати вести свій бізнес.

Це неймовірне відчуття, яке неможливо ні з чим сплутати, коли ти розумієш, що ця людина — підприємець, і в неї є це вміння. І це не набір навичок, а природня здатність.

Отак все і співпало: я якраз спілкувалася з Coca-Cola і побачила реального підприємця, про якого ми говоримо. Так, він не може зараз створити відділ маркетингу, але в нього вже є маркетингові задачі, які потрібно вирішувати. Він не може зараз найняти фінансового директора, тому сам виконує його роль. І йому трішки бракує знань, як зробити це більш ефективно.

— За яким алгоритмом працював ваш ведучий?

 — Ми одразу попрохали Артема, щоб він сам склав список питань по кожному з п’яти тематичних блоків, на які в нього самого немає відповідей. І тільки після цього почали разом з експертами створювати навчальні матеріали, складати список додаткових питань, щоб таким чином доповнювати ці відео.

Мені здається, що саме ідея діалогу стала надзвичайно важливою для цього курсу.

— Яка, на ваш погляд, головна мета цього курсу?

 — Мені би дуже хотілося, щоб кожен підприємець, який подивиться наш курс, зрозумів, що він не один, що в Україні таких малих підприємців багато і вони щодня постають перед тими ж питаннями. А ще, щоб кожен підприємець надихнувся цим курсом і зробив для себе позитивний маніфест, про який ми вже говорили.

Кожна стіна — це насправді двері, які ми маємо відкрити, і бути знову відкритими як ніколи!

Показати ще новини
Радіо НВ
X