Постачальник Boeing і Airbus. У російській титанової компанії з активами в Україні звільнилося керівництво
Найбільший в світі виробник титану ВСМПО-Авісма лишився без керівництва. У компанії є два активи в Україні, вона — важливий постачальник Boeing, Airbus і інших авіабудівних компаній.
У найбільшому в світі виробнику металевого титану - російської корпорації ВСМПО-Авісма - відбулася зміна керівництва. «Міхаїл Воєводін, який займав посаду генерального директора з липня 2009 року, прийняв рішення покинути корпорацію ВСМПО-Авісма, щоб зосередитися на особистих проектах», - йдеться в повідомленні компанії, з посиланням на рішення ради директорів.
Відзначимо, що менше місяця тому компанія оголосила про продовження повноважень Воєводіна до 2023 року.
Російськи ЗМІ уточнюють, що разом з Воєводіним компанію покинули головний бухгалтер Дмітрій Санніков і директор з управління персоналом Владімір Карагодин. Таку масштабну ротацію топ-менеджменту пояснюють кризою в компанії.
Виконувати обов'язки гендиректора з 7 травня буде його заступник з розвитку бізнесу Максим Кузюк.
ВСМПО-Авісма входить в російську оборонну держкорпорацію Ростех, є постачальником титанових компонентів для найбільших світових виробників літаків Boeing і Airbus, а також володіє двома активами в Україні.
Зокрема, вона безпосередньо володіє часткою в капіталі виробника титанових труб ВСМПО Титан Україна (Нікополь, Дніпропетровська обл.). Через кіпрську компанію ЛІМПІЕЗА ЛІМІТЕД контролює Демурінський ГЗК (Дніпропетровська обл.), який займається видобутком титанової сировини - ільменіту. В офіційних реєстрах зазначено, що бенефіціар обох підприємств - росіянин Михайло Шелков. Він є основним акціонером і заступником голови ради директорів ВСМПО-Авісма.
Контрольний пакет (50% плюс одна акція) ВСМПО-Авісма належить менеджменту корпорації, блокпакет (25% плюс одна акція) - Ростех.
17 квітня компанія повідомила, що на тлі пандемії коронавируса і скорочення авіаперевезень основні споживачі практично зупинили виробництво. Через це корпорація скоротила план з виробництва товарної титанової продукції в 2020 році з 39 тис. тонн до 26,5 тис. тонн, титану губчастого - з 44 тис. тонн до 35 тис. тонн.
Крім того, ВСМПО-Авісма скоротила все невиробничі витрати, перенесла інвестиційні проекти і привела фонд оплати праці у відповідність з актуальною виробничою програмою.
В середині квітня в інтерв'ю корпоративній газеті Воєводін заявив про негативний вплив пандемії COVID-19 на світову авіаційну індустрію. «Проблема не тільки в тому, що зараз ніхто не літає, а ще й в тому, що авіакомпанії нічого не заробляють. І після закінчення пандемії лише в деяких із них будуть кошти на замовлення нових літаків», - сказав тоді екс-топ-менеджер російської компанії. Він припустив, що «затягувати паски» доведеться не тільки в 2021 році, але і в найближчі два-три роки.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.