Неточності та неоднозначні трактування. Бізнес розкритикував законопроект про зовнішню рекламу

24 березня 2021, 11:35

Внесений на розгляд Верховної Ради законопроект про регулювання зовнішньої реклами потребує доопрацювання.

Про це йдеться у повідомленні Європейської Бізнес Асоціації щодо зареєстрованого у Раді законопроекту № 5094 про вдосконалення регулювання у галузі зовнішньої реклами. Він має оновити прийнятий ще у 1996 році закон про рекламу № 270/96.

Відео дня

У законопроекті йдеться про усунення неточностей та роз’яснення неоднозначних трактувань, що стосуються заборони розповсюдження реклами на відкритій місцевості з відтворенням звукозаписів, нанесення інформації про замовника реклами, заборони розміщення реклами на засобах організації дорожнього руху та зовнішнього освітлення, мостах та естакадах, а також відповідність тих чи інших понять визначенню «реклама».

У той же час, експерти Європейської Бізнес Асоціації висловили зауваження стосовно запропонованого оновлення сфери дії закону про рекламу.

«Нова редакція закону містить окремі положення, що стосуються регулювання розміщення вивісок і табличок. Хоча вони не належать до рекламних засобів, що підтверджується положеннями закону, а отже не мають підпадати під його дію. Експерти Асоціації вважають недоцільним врегулювання законом № 270/96 питань, що не стосуються безпосередньо розміщення реклами», — сказано у повідомленні.

Також компанії-члени ЄБА вказують на необхідність надати визначення поняттю «наземний засіб розміщення зовнішньої реклами», яке зустрічається у тексті законопроєкту. До розміщення таких засобів навіть встановлюються правила та вимоги, втім відсутність чіткого визначення наземного засобу розміщення зовнішньої реклами створює ризик широкого розуміння цього терміну з боку контролюючих органів.

«Експерти Асоціації звертають увагу, що, згідно з оновленою редакцією, максимальні строки видачі або відмови у видачі дозволів на розміщення засобів зовнішньої реклами становлять шістдесят робочих днів з дня одержання заяви. Запропонований строк видачі дозволу, на переконання компаній-членів Асоціації, є невиправдано довгим, оскільки він застосовується незалежно від того, чи потребує видача дозволу отримання додаткових погоджень. Експерти Асоціації пропонують встановити різні максимальні терміни видачі дозволів для засобів зовнішньої реклами, зважаючи на те, чи потрібні додаткові погодження для їх розміщення», — заявили у бізнес-спільноті.

Як наслідок, у Асоціації сподіваються, що вищенаведені коментарі будуть взяті до уваги, а документ — доопрацьований з огляду на зауваження експертів.

Показати ще новини
Радіо NV
X