«Рятували живі душі». Як війна змінила ринок товарів для хатніх тварин — інтерв'ю

28 вересня, 08:46
Ексклюзив НВ
Поліна Кошарна, співвласниця і голова наглядової ради Suziria Company Group, засновниця мережі MasterZoo (Фото:Надано респондентом)

Поліна Кошарна, співвласниця і голова наглядової ради Suziria Company Group, засновниця мережі MasterZoo (Фото:Надано респондентом)

Автор: Артем Ільїн

З початком війни на ринку товарів для тварин відбулися великі зміни. Вперше за майже 30 років продажі впали, але збільшується частка українських товарів. Що саме і чому відбувається — в інтерв'ю з Поліною Кошарною, засновницею мережі MasterZoo.

Повномасштабне російське вторгнення, яке розпочалося 24 лютого, позначилося не лише на людях. Постраждали тисячі тварин, зокрема хатні улюбленці, які у найкращому разі були змушені супроводжувати своїх господарів у дальній поїздці.

Відео дня

Через це ринок товарів для тварин зазнав колосальних змін: від перепадів у попиті до руйнування магазинів та зупинку постачання. Про те, що відбувалося у цьому сегменті української економіки до початку війни та за останні 7 місяців, НВ Бізнес поспілкувався з Поліною Кошарною. Вона є співвласницею та головою наглядової ради Suziria Company Group, засновницею найбільшої в Україні мережі зоомаркетів MasterZoo. Ця група компаній з головним офісом у Харкові займається виробництвом, імпортом, дистрибуцією, а також роздрібною торгівлею кормами та товарами для домашніх улюбленців. Тому її керівництво добре обізнане з усіма особливостями українського зооринку.

Показати ще новини
Радіо НВ
X