Тренд на срібло в Україні продовжить зростати — голова мережі, яку рекламували Зеленський і Настя Камєнських

19 березня 2021, 12:00

Українці продовжать збільшувати обсяги купівлі срібних ювелірних виробів, але золото залишиться лідером. Рекламна кампанія за участю майбутнього президента Володимира Зеленського підвищила впізнаваность бренду на 50%

Про це CEO групи компаній Union Group (Золотий Вік, Срібний Вік, Срібна Країна, Золота Країна) Леонід Погребняк сказав в інтерв'ю YouTube-проєкту Андрія Жука За рамками рітейлу.

Відео дня

«Тренд [на срібло] постійний, він росте. У Європі, в Польщі (ми польський ринок знаємо трохи) 50% припадає на срібло. Цей тренд і у нас буде теж розвиватися, але у нас трохи інша ментальність. Все одно золота більше», — зазначив він.

На думку Погребняка, українці, яким зараз 10−15 років, не відмовляться від покупки ювелірних виробів, «тому що бажання прикрасити себе, зробити собі подарунок закладено як ментально, так і в принципі в природі людини». Однак з часом асортимент і дизайн будуть змінюватися, додав він.

Глава Union Group розповів також, що минулий рік був для компанії збитковим: «Ми зафіксували збитки. Результати 2020 року гірші, звичайно, ніж 2019-го».

При цьому вони виявилися кращими, ніж компанія очікувала. «Грудень в принципі був нормальним. Завдяки цьому в цілому катастрофи немає», — розповів Погребняк.

На уточнююче питання, чи йде мова про падіння на 10−20%, він відповів: «Приблизно так».

Погребняк розповів, що впізнаваність бренду зросла на 50% після рекламної кампанії з Володимиром Зеленським, запущеної в 2015 році. Те, що вибір припав саме на майбутнього президента країни, не було якимось розрахунком, додав він.

«Просто пощастило. Не думаю, що в 2014 році, коли задумувалася сама рекламна кампанія і коли ми почали переговори по ній, було у когось таке бачення, що це [перемога на президентських виборів] може трапитися в принципі», — пояснив Погребняк.

За його словами, ювелірні прикраси в основному рекламують зірки-жінки, тому реклама із Зеленським була свого роду експериментом. Серед кандидатів був також російський актор Гоша Куценко, який родом із Запоріжжя.

«Через рік замір показав, що у нас зросла на 50% впізнаваність, а в top of mind (показник, який визначає лідера ринку в свідомості споживачів. — ред.) ми з великим відривом стали № 1», — зазначив він.

Нещодавно компанія розпочала співпрацю зі співачкою Настею Каменських, щоб залучити більш молоду цільову аудиторію.

В Union Group не розкривають структуру власності. Раніше власником мереж Золотий вік і Срібний вік ЗМІ називали підприємця із Запоріжжя Романа Петренка. На початку січня 2018 року топ-менеджери мережі Золотий вік запустили бренд Срібна країна. У держреєстрі власниками юросіб, пов’язаних з цими мережами, вказані, зокрема, Дмитро Попов, Леонід Погребняк і Наталія Мокієнко.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Показати ще новини
Радіо NV
X