ЗМІ: У H&M назвали найбільш привабливі ТРЦ Києва для своїх магазинів
Крім того, наголошується, що найбільш привабливими для рітейлера вважаються ТРЦ Sky Mall, Lavina Mall і Ocean Plaza
Менеджер зі зв'язків з громадськістю H&M Саенц Маестре підтвердив наміри рітейлера прийти на український ринок.
Але в той же час він відмовився розкрити подробиці приходу компанії.
"На цьому ранньому етапі у нас немає більше інформації про відкриття, і ми з нетерпінням чекаємо моменту, коли можна буде надати більше даних", - повідомив він.
Директор великої торговельної мережі на умовах анонімності розповів, що договір про відкриття магазинів не підписаний з жодним українським торговим центром.
Торгові центри обговорюють умови роботи і знаходяться на фінальній стадії укладення контракту. Але вже зараз відомо, що рітейлер готовий знімати приміщення площею близько 4000 кв м і платити за оренду за новими для українського ринку правилам.
"Плата залежить виключно від обсягів продажів і весь рік H&M перераховує торговому центру так звану прогнозовану плату, а в кінці року сторони звірять показники", - підкреслив він.
Крім цього, торговий центр повинен оплатити магазину ремонту за ціною $1500 за квадратний метр або зробити його самостійно за вимогами мережі.
Раніше повідомлялося, що H&M (Hennes & Mauritz) оголосив про плани вийти на український ринок в 2018 році.
Шведська Hennes & Mauritz AB (розвиває мережу H&M) - одна з найбільших торгових компаній в світі. За даними ритейлера, зараз він управляє мережею з 4 135 магазинів в 62 країнах світу. Продажі компанії за 9 місяців 2015 року - 162 млрд шведських крон ($16,6 млрд), що на 7% більше в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року.
За даними дослідження компанії GfK Ukraine, магазини товарів для дому IKEA (46,8% тих, хто проголосував) і одягу H&M (39,4%) - лідери серед міжнародних мереж, яких не вистачає українцям.