Няня спрацювала. Зеленський змусив міністра запланувати покупку 90 вагонів у Крюківського заводу

6 березня 2020, 15:01

Президент змусив міністра інфраструктури максимально конкретизувати плани по закупівлі вагонів КВБЗ для Укрзалізниці.

Міністр інфраструктури Владислав Криклій погодився з пропозицією президента Володимира Зеленського закупити у Крюківського вагонобудівного заводу три дизель-потяги і 90 пасажирських вагонів, хоча до цього не конкретизував кількість вагонів, які Укрзалізниця планує купити у заводу, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Відео дня

«Ми плануємо в цьому році мінімум три дизель-потяги закупити і до 100 пасажирських вагонів, але зараз фіналізується фінансовий план», — сказав Криклій у ході відвідування підприємств разом із президентом України в рамках робочої поїздки до Полтавської області.

Однак президент України зажадав від міністра конкретизувати ці цифри.

«Мені здається, що в принципі настають часи, коли треба говорити конкретні речі. Іноді нехай вони не будуть найбільшими, що можемо насправді. Тому пане міністр, я хотів би, щоб ми просто сказали, що ми дійсно замовимо три дизель-потяги і 100 пасажирських вагонів. Не до 100, а щоб ми конкретно сказали — 100», — підкреслив президент

Криклій намагався заперечити: «Можна трохи менше — 80. Я ж виходжу з фінансового плану, який фіналізується зараз. Це 70−90 вагонів».

«Ні, 70−90 не підходить, давай тоді 90», — сказав президент, на що Криклій погодився.

Як повідомлялося, 5 березня керівник КВБЗ Володимир Приходько поскаржився Зеленському на зрив контракту на поставку Укрзалізниці вагонів і дизель-потягів. Зеленський пообіцяв наступного дня вирішити цю проблему з міністром інфраструктури.

Як повідомлялося, в кінці травня 2019 року КВБЗ заявив, що Укрзалізниця відмовилася виконувати зобов’язання за контрактом, укладеним у 2018 році. Замість 6 дизель-потягів і 54 пасажирських вагонів на загальну суму 2,6 млрд грн, в 2018—2019 роках будуть куплені 1 дизель-потяг і 18 пасажирських вагонів на 700 млн грн. Завод звернувся до суду для стягнення з УЗ 1,4 млрд грн.

Колишній голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов заявляв, що умови договору не передбачали жорсткі зобов’язання щодо закупівлі. Він також заявляв, що компанія виступає проти «бездумного лобіювання національного виробника, яке шкодить економіці, так і здоровому глузду» і звертається в АМКУ через завищення вартості вагонів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X