У роботі Приват24 стався збій: платежі через додаток надходили із затримкою
У Приват24 9 жовтня стався технічний збій, через який була можлива тимчасова затримка при проведенні платежів через систему.
Про це повідомив речник фінустанови Олег Серга у коментарі Громадському.
Банк просить вибачення у клієнтів за тимчасові незручності й радить перевіряти стан платежів в архіві Приват24.
«Якщо клієнт потрапив у ситуацію, коли платіж чи переказ завис, просимо почекати та не проводити повторні. Всі платежі будуть виконані, не треба одразу ж робити повторний», — зазначив Серга, додавши, що якщо клієнт виконав повторні платежі, гроші повернуться йому на картку.
У ПриватБанку переконують, що вже усунули цю проблему.