Заступник міністра агрополітики розповів про проблеми аграріїв через Укрзалізницю

0 коментувати
Ще однією проблемою є вагони, оскільки Укрзалізниця забезпечує тільки 45% заявок зернотрейдерів

Ще однією проблемою є вагони, оскільки Укрзалізниця забезпечує тільки 45% заявок зернотрейдерів

Підвищення Укрзалізницею тарифів на вантажні перевезення, закриття малоактивних зернових станцій і забезпечення тільки половини заявок на вагони є головними проблемами українських агротрейдерів.

Про це заявив перший заступник міністра аграрної політики і продовольства України Максим Мартинюк у ефірі програми Гроші вперед! на Радіо НВ.

"Укрзалізниця - природний монополіст, вони повинні виходити під час прийняття рішень з цієї логіки. Укрзалізниця повинна прагнути до максимізації прибутку. Але за умов природної монополії це може відбуватися виключно за рахунок клієнтів. А це неприпустимо. Десь має бути баланс", - зазначив він.

Друга проблема - закриття так званих малоактивних станцій. За словами Мартинюка, це дуже болюче питання для аграріїв, тому що на закритих станціях в більшості випадків є елеватори, які відвантажували певні обсяги продукції.

Ще однією проблемою є вагони, оскільки Укрзалізниця забезпечує тільки 45% заявок, які подають зернотрейдери.

"Вони змушені добирати парк у приватних операторів, що дорожче, або перевозити автомобільним транспортом, що погано позначається на дорогах", - пояснив заступник міністра агрополітики.

Остання проблема - маршрутизація перевезень, коли Укрзалізниця хотіла б забирати з елеватора не два-три вагони, а маршрут, тобто цілий поїзд, додав він.

"І таких елеваторів в країні всього одна п'ята частина. Це дуже сильно скорочує можливості для трейдерів і для виробника. Хоча це оптимізує використання рухомого складу Укрзалізниці, нам, як бізнесу, від цього не легше", - підсумував Мартинюк.

Як раніше заявляв заступник Комітету з питань агрополітики та земельних відносин Верховної Ради Григорій Заболотний, Укрзалізниця вже вп'яте за рік підвищує тарифи без консультації з сільгоспвиробниками. За даними Комітету, це коштувало аграріям 4,7 млрд грн збитків.

Журнал НВ
за спеціальною ціною

Передплата журналу Новое Время до кінця листопаду дешевше на 100 грн! Передплатіть зараз на 12 місяців лише за 559 грн.

Передплатити зараз
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: