Заступник Гонтаревої розповів як досягти інфляції в 12%
До цього він приступить одразу із запровадженням ключової процентної ставки, яка стане основним інструментом регулювання інфляції в країні.
Реалізація основних напрямків подальших заходів НБУ для функціонування режиму інфляційного таргетування розпланована до середини 2017 року.

Як результат ефективного впровадження інфляційного таргетування, на переконання очільників НБУ, країна матиме інфляцію на рівні 12% у 2016 році, 8% – у 2017-му, 6% – у 2018-му, та однознакову інфляцію, на рівні 4-6%, у наступні роки. Також інфляційне таргетування сприятиме нарощенню міжнародних резервів.

"МВФ достатньо наполегливо рекомендував Україні запровадити режим інфляційного таргетування ще 10 років тому, але не було політичної волі. НБУ наразі знаходиться на третьому етапі запровадження інфляційного таргетування – впровадження режиму", – повідомляє Дмитро Сологуб, заступник голови НБУ.
Перші два етапи – створення технічних та інституційних передумов – реалізовувалися протягом 2015 року.

Інфляційне таргетування вперше було застосоване на практиці у Новій Зеландії та Канаді ще на початку 1990-х. Концепція передбачала, що за рівень інфляції відповідає один орган в країні, і дбає щоб інфляція трималася на однозначному рівні.