«Не було вибору». У OnlyFans назвали причини відмови від відвертого контенту

25 серпня 2021, 12:08

Засновник платформи OnlyFans звинуватив банки в тому, що платформі довелося відмовитися від відвертого контенту.

Засновник сервісу підписки OnlyFans Тім Стоклі звинуватив банки в «несправедливому» ставленні, заявивши, що вони змусили платформу відмовитися від відвертого контенту, який є основою бізнесу для сайту. Про це пише видання Financial Times.

Відео дня

«Через зміну політики у нас не було вибору, коротка відповідь - банки», - заявив Стоклі, який також є виконавчим директором OnlyFans.

Стоклі зазначив, що зміна політики сервісу щодо відвертого контенту відбулося у відповідь на зростання рівня перешкод з боку банків, які «послалися на репутаційний ризик і відмовили нашому бізнесу».

«Ми платимо більше ніж 1 млн творців контенту понад $300 млн щомісяця, і, щоб ці гроші доходили до авторів, потрібно вдаватися до послуг банків», - підкреслив Стоклі.

Серед інших банків Стоклі виділив Bank of New York Mellon, який за словами засновника OnlyFans «помітив і відхилив» кожен переказ від компанії, "ускладнюючи виплати авторам контенту".

Також засновник сервісу заявив, що британський Metro Bank в короткі терміни закрив корпоративний обліковий запис OnlyFans в 2019 році. Столко додав, що JPMorgan Chase особливо агресивно закриває рахунки секс-працівників або будь-який бізнес, який підтримує секс-працівників.

Своїх нинішніх банківських партнерів в OnlyFans назвати відмовилися, пославшись на бажання поліпшити відносини.

BNY Mellon, Metro Bank і JPMorgan відмовилися коментувати ситуацію виданню.

Для відстеження дотримання нової політики OnlyFans найме майже 200 додаткових модераторів.

Тижнем раніше OnlyFans повідомив, що з 1 жовтня вводить заборону на публікацію контенту з відвертою і сексуальною поведінкою. Таке рішення в компанії прийняли через тиск банків і платіжних сервісів. Також OnlyFans хоче залучити нових інвесторів.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X