Замість онлайн. Власник Reserved та Cropp вирішив збільшити мережу магазинів в Україні
Польський ритейл-оператор LPP Group, який керує брендами Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, змушений відкласти плани з запуску онлайн-продажів в Україні. Водночас, має намір в 2018 році відкрити 10 нових магазинів на додаток до вже відкритих 16 магазинах за останній рік.
Про це повідомила прес-секретар LPP Клаудія Скорлутовская, передає Інтерфакс-Україна.
"Плануємо відкрити в Україні 10 магазинів (в 2018 році - ред.): три магазини бренду Reserved, два - Cropp, п'ять - Sinsay. Це дозволить збільшити торговельні площі мережі до 61 тис. кв. М", - зазначила вона.
Загальна площа нових магазинів складе близько 12 тис. кв. м. Таким чином, мережа LPP в Україні збільшиться до 98 торгових точок.
В LPP розширення пояснюють зростанням продажів в українських магазинах минулого року, що "дало великий імпульс для подальшого розширення мережі в Україні". Так, за останні 12 місяців рітейлер відкрив 16 нових магазинів загальною площею 12 тис. кв. м.
У той же час, за її словами, LPP довелося відкласти плани щодо запуску онлайн-продажів в Україні у 2017 році у зв'язку з труднощами при митному оформленні посилок і при поверненні товарів покупцем. У той же час, ритейлер працює над адаптацією IT-систем до специфіки українського ринку.
Раніше стало відомо, що турецький fashion-бренд заявив про прихід на український ринок.
LPP SA створена в 1995 році. Перший магазин (Reserved) відкрила в 2000 році.
Виробництво товарів для LPP SA Capital Group базується в основному в Китаї, де компанія в 2015 році закупила близько 60% товару, в інших азіатських країнах - близько 30%. Крім того, LPP закупила товари турецького (близько 5%) і польського (близько 2%) виробництва.
Станом на лютий-2018 компанія має понад 1,7 тис. магазинів в 18 країнах Центральної та Східної Європи, Близького Сходу. Загальна площа всіх магазинів LPP в світі до кінця 2016 року становила 921 тис. Кв. м.
Для польського рітейлера Україна - один з найбільших ринків, на яких присутні бренди LPP. За 2017 рік мережа магазинів всіх п'яти брендів зросла до 88 точок, загальна площа яких склала 49 тис. кв. м.