За минулий рік продажі легкових авто в Україні впали в два рази
Як повідомили в асоціації Укравтопром, лідером продажів минулого року (як і в 2014 році) став японський бренд Toyota, проте продажі автомобілів цього бренду також скоротилися на 52%, склавши 4,903 тисяч одиниць.
Друга позиція у французьких Renault (у 2014 році цю позицію займали китайські Geely) з об'ємом продажів 4,215 тисяч одиниць і зниженням до минулого року на 20%.
Третє місце займає Запорізький автомобілебудівний завод, за 2015 рік було продано продано 2,868 тисяч авто (на 64% менше, ніж у 2014 році).
Аналізуючи динаміку продажів нових легкових авто в Україні протягом 2015 року, в асоціації відзначають, що крива продажів нових легкових авто в Україні так жодного разу і не змогла піднятися над показниками депресивного 2014 року.
Відзначається також, що попит на нові авто трохи виріс у другому кварталі і залишався стабільним. Різкий стрибок продажів був зафіксований в липні.
"Однак, навіть незважаючи на те, що ринок 2014 року в третьому кварталі проходив свою нижню фазу, цей стрибок не зміг досягти результату річної давності, відставання склало більше 21%", - відзначили в прес-службі асоціації.
У серпні ринок знову пішов в "мінус", але у вересні споживча активність знову почала набирати обертів, а жовтень продовжив позитивний тренд з максимальним з початку року показником – 5,596 тисяч авто, що всього на 5% менше жовтня 2014-го.
