TikTok планує залучати рекламодавців за допомогою тематичних стрічок
Таким чином TikTok намагається підвищити вартість реклами та залучити більше преміальних брендів.
Соціальна мережа для обміну короткими відео TikTok планує створити тематичні стрічки з редакторами, щоб привабити рекламодавців і підвищити вартість реклами, пише Financail Times.
У виданні зазначають, що бренди часто турбуються про те, щоб їх реклама не опинилася поруч з неприйнятним контентом. Щоб виключити таку можливість, TikTok планує залучити редакторів-людей, які займатимуться тематичними стрічками.
Таким чином, платформа зможе підвищити вартість реклами та залучити більше преміальних брендів.
Як зазначає Financail Times, за останні три роки сервіс збільшив кількість користувачів до 1 млрд осіб на місяць. Однак, у майданчика виникають проблеми з модерацією контенту — в грудні минулого року в TikTok знайшли відео з насильством над жінками.
Незважаючи на проблеми з контентом і численні звинувачення в незаконному використанні даних користувачів, в четвертому кварталі 2019 року доходи TikTok виросли на 310% в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року, зазначає TechCrunch.
Нагадаємо, що TikTok шукає штаб-квартиру за межами Китаю в спробах замаскувати своє китайське походження.