TikTok планує залучати рекламодавців за допомогою тематичних стрічок

13 січня 2020, 22:10

Таким чином TikTok намагається підвищити вартість реклами та залучити більше преміальних брендів.

Соціальна мережа для обміну короткими відео TikTok планує створити тематичні стрічки з редакторами, щоб привабити рекламодавців і підвищити вартість реклами, пише Financail Times.

Відео дня

У виданні зазначають, що бренди часто турбуються про те, щоб їх реклама не опинилася поруч з неприйнятним контентом. Щоб виключити таку можливість, TikTok планує залучити редакторів-людей, які займатимуться тематичними стрічками.

Таким чином, платформа зможе підвищити вартість реклами та залучити більше преміальних брендів.

Як зазначає Financail Times, за останні три роки сервіс збільшив кількість користувачів до 1 млрд осіб на місяць. Однак, у майданчика виникають проблеми з модерацією контенту — в грудні минулого року в TikTok знайшли відео з насильством над жінками.

Незважаючи на проблеми з контентом і численні звинувачення в незаконному використанні даних користувачів, в четвертому кварталі 2019 року доходи TikTok виросли на 310% в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року, зазначає TechCrunch.

Нагадаємо, що TikTok шукає штаб-квартиру за межами Китаю в спробах замаскувати своє китайське походження.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X