З турботою про здоров’я: оператори систем розподілу ДТЕК Мережі просять клієнтів користуватися дистанційними послугами

Дистанційне обслуговування клієнтів (Фото:depositphotos)
З 17 березня оператори систем розподілу електроенергії (ОСР) перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів. Всі послуги зараз надаються дистанційно.
В умовах оголошеного в Україні карантину ДТЕК забезпечує стабільне енергопостачання мешканцям міст і сел. Піклуючись про здоров’я своїх клієнтів і співробітників, компанії ДТЕК Київські електромережі, ДТЕК Дніпровські електромережі, ДТЕК Донецькі електромережі, а також Одесаобленерго і Київобленерго перейшли в режим дистанційного обслуговування.
Замість візитів в Центри обслуговування мешканців компанія просить клієнтів скористатися дистанційними сервісами замість особистих візитів у ЦОК. Скористатися послугами можна на сайтах компаній, за телефонами їх колл-центрів, а також по електронній пошті і на офіційних сторінках в Facebook. Це більш зручний формат обслуговування, який економить час клієнта і не вимагає його особистої присутності.
На цей момент у місті Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях доступні такі дистанційні сервіси:
- передача показів електролічильників (в особистому кабінеті на сайтах компаній);
- отримання та передача інформації про відсутність електроенергії;
- отримання інформації про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
- консультації у випадку якщо лічильник не працює;
- замовлення на приєднання до мережі;
- замовлення на збільшення потужності;
- в особистому кабінеті — передача показів і отримання рахунку за реактив і розподіл (для юридичний осіб).
Оператори систем розподілу повідомляють, що збільшили кількість операторів колл-центрів, які приймають дзвінки, повідомлення і заявки в Facebook. У той же час, просять поставитися з розумінням до тимчасової зупинки робіт на дому. Клієнтів просять, за можливості, перенести всі нестандартні питання, які потребують особистого звернення, на період після закінчення карантину.