TikTok та Reels наступають. Доходи YouTube від реклами впали майже на 8%

3 лютого, 15:16
YouTube продовжує втрачати рекламні доходи (Фото:2nix/Depositphotos)

YouTube продовжує втрачати рекламні доходи (Фото:2nix/Depositphotos)

Відеосервіс YouTube другий квартал поспіль показує падіння прибутків від реклами. Такий результат платформа показує через тиск конкурентів — TikTok та Facebook Reels.

За підсумками четвертого кварталу Alphabet — материнська компанія Google та YouTube — показала виторг у $76,05 млрд (приріст всього на 1% рік до року), а чистий прибуток упав на 34% - до $13,62 млрд, зазначає Variety.

Відео дня

Дохід від реклами на YouTube у четвертому кварталі впав на 7,8% - до $7,96 млрд. При цьому, аналітики очікували, що прибуток від реклами на YouTube за останній квартал складе $8,2 млрд.

Падіння доходів від реклами YouTube у другому кварталі поспіль у річному обчисленні вкрай тривожно і підкреслює популярність конкуруючих сервісів, таких як TikTok і Facebook Reels з коротким контентом", вважають аналітики.

За словами СЕО Alphabet Сундара Піча сервіс YouTube Shorts в даний час збирає в середньому більше 50 млрд переглядів на день проти 30 млрд на початку 2022 року.

Станом на 1 лютого автори YouTube Shorts отримали право на розподіл доходів від реклами, згідно з яким вони можуть отримати частку в 45%, що розподіляється залежно від їхньої частки в загальній кількості переглядів коротких роликів.

Виручка Google Cloud зросла на 32% - $7,32 млрд у четвертому кварталі, тоді як операційні збитки сегмента скоротилися до $480 млн. порівняно з операційними збитками в розмірі $890 млн. роком раніше.

У той же час, за даними Alphabet, загальна виручка за четвертий квартал зросла б на 7% без урахування впливу обмінних курсів іноземної валюти.

Раніше повідомлялося, що частка Meta та Alphabet на рекламному ринку впала нижче 50% вперше з 2014 року.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X