Відкрити кав’ярню-пекарню по франшизі коштує $18−23 тис. — власник мережі Франс.уа Федець

28 вересня 2020, 17:43

За словами голови компанії Fedets Family Bakery Олександра Федця, ті заклади, які не закривалися під час карантину, вже вийшли на докризові обсяги продажів.

Олександр Федець, генеральний директор і співзасновник Fedets Family Bakery (Сiмейна пекарня, Франс.уа) в інтерв'ю YouTube-проєкту «За рамками Ритейлу» розповів, що вартість відкриття кав’ярні-пекарні Франс.уа або Сiмейна пекарня по франшизі складає від $18 тис. до $23 тис. в залежності від площі і стану приміщення.

Відео дня

Всього вже відкрито понад 400 магазинів, кав’ярень і пекарень в рамках мереж Сiмейна пекарня, Франс.уа та інших, які входять в Fedets Family Bakery. З них тільки 30 — власні. Решта працюють по франшизі. За словами Федця, його компанія поставляє франчайзі 100% продукції. Поставки здійснюються раз в 1−2 дня.

«За $500 можна відкрити піцерію, якщо у тебе є магазин», — зазначив Федець, додавши, що мова йде про відкриття невеликої точки, де продають піцу, в рамках вже діючого магазину. Компанія бізнесмена надає франчайзі необхідне обладнання.

«Сьогодні найбільш успішний формат — це [заклад площею] близько 50−60 квадратних метрів, коли ми піцу поєднуємо з випічкою», — зазначив він.

На його думку, серйозної конкуренції серед закладів, які продають випічку, поки немає. Середній чек в кав’ярнях-пекарнях Франс.уа становить близько 25 грн.

Федець також розповів, що після введення карантину його заклади в основному продовжували працювати: «В один вечір я подумав, що ми — магазини, якщо прибираємо стільці і столи».

За його словами, в закладах, які не закривалися, вже вдалося вийти на докарантинні обсяги продажів.

«Там, де ми збереглися, ми вже вийшли на ті обсяги, які були до карантину. Там, де ми десь зупинялися, закривалися, у нас вже десь 85% від обсягу продажів», — сказав бізнесмен.

Family Bakery розвиває кілька брендів в Україні з 2009 року. Перший бренд — Булочна № 1 — Олександр Федець створював в Кривому Розі. Кав’ярні-пекарні Франс.уа компанія почала відкривати також в Кривому Розі в 2012 році. 95% з понад 400 магазинів, кав’ярень і пекарень компанії працюють по франшизі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X