Імперія на $ 380 млрд. За рахунок чого конгломерат розкоші LVMH Бернара Арно пережив пандемію — інфографіка

26 червня 2021, 09:30

Попри те, що перша хвиля пандемії COVID-19 боляче вдарила по бізнесу LVMH, за підсумками першого кварталу 2021 року конгломерат відзвітував про рекордний прибуток в $16,7 млрд. Про це пише журнал НВ.

Такі результат LVMH показав на тлі поліпшення епідемічної ситуації в США і Китаї і відновлення попиту на люксові товари в цих регіонах. Локомотивами продажів LVMH в першому кварталі 2021 року стали бренди Louis Vuitton, Celine, Kenzo та алкоголь.

Відео дня

«Покупець предметів розкоші був скутий [обставинами], але нікуди не зник, і тепер він стає все активніше», — зазначає директор досліджень ритейлу в бізнес-школі Колумбійського університету Марк Коен.

За словами Коена, пандемія завдала серйозної шкоди всій ритейл-індустрії. Однак компанії на кшталт LVMH — з якісним менеджментом, які процвітали в доковідні часи — змогли подолати кризу і тепер демонструють стрімке відновлення, зазначає експерт.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X