Роботи і гігантські екрани. Як на тлі пандемії вибухнув ринок побутової техніки в Україні

23 січня 2021, 09:09
НВ Преміум

Українці в минулому кризовому році накупили побутової техніки з електронікою на 20% більше, ніж за весь благополучний 2019-й, пише журнал НВ.

У минулому ковідному році українці не тільки хворіли або старанно оберігалися від вірусу, не тільки звикали до карантинних обмежень, але ще й набагато більше часу провели вдома. Недивно, що місце сидіння визначило свідомість і дії співвітчизників: вони почали буквально розмітали побутову техніку й електроніку в магазинах — як реальних, так і віртуальних.

Відео дня

Підсумок, як для року, що позначився ще й падінням ВВП, дивний: продажі відповідних категорій товарів, за даними дослідницької компанії GfK, виросли майже на 20%, проти 2019-го, до 106,5 млрд грн. Іншими словами, ринок серйозно пожвавився.

Водночас за рік до цього продажі зросли лише на 6%. «Лише» — бо у 2018-му вони додали 25%. Уповільнення-2019 експерти тоді пояснювали тим, що співвітчизники вже задовольнили відкладений попит, сформований у кризові 2014−2016 роки.

Нині українці вирішили нічого не відкладати: купівельна активність пожвавилася на тлі «одомашнення» моделі поведінки. Замкненим у рідних стінах громадянам захотілося нової якості життя у місці, де вони раніше спали і проводили вихідні.

Показати ще новини
Радіо НВ
X