Мабуть, перший VR-корпоратив в Україні

8 жовтня 2020, 10:45
PR
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Кадр з VR-корпоративу, який провела Publicis Groupe для співробітників (Фото:Скріншоти користувача Kosta S.)

Кадр з VR-корпоративу, який провела Publicis Groupe для співробітників (Фото:Скріншоти користувача Kosta S.)

Працювати віддалено ми навчилися швидко, а що робити із «корпоративами»? Для великих компаній — це не примха, а необхідність. Адже підтримувати емоційний зв’язок між співробітниками у Teams чи Zoom доволі складно. VR-вечірка від Publicis Groupe довела, що технології допомагають вирішити навіть цю складну задачу.

Олена Бакум-Рамола, бізнес-директорка креативних сервісів Publicis Groupe Ukraine
Фото: Олена Бакум-Рамола, бізнес-директорка креативних сервісів Publicis Groupe Ukraine

Олена Бакум-Рамола, бізнес-директорка креативних сервісів Publicis Groupe Ukraine:

«Цього року ми не могли святкувати день народження Publicis Groupe офлайн. Нам був потрібний такий формат івенту, який не наражав би співробітників на небезпеку. Тож я попросила наших креативних директорів запропонувати варіанти, які б відповідали новій реальності. Реальності, у якій діджитальні інструменти та геймінг, зокрема, є найбільш перспективними каналами для комунікації з погляду безпеки та адаптованості до світу з COVID-19.

У результаті, цієї осені ми провели дві активації — збір сміття #cleanthepin та VR-вечірку Publicis Groupe. Так, кожен фахівець зміг відчути себе причетним до чогось більшого і важливого".

Костянтин Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine
Фото: Костянтин Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine

Костянтин Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine:

«Для втілення нашої ідеї у життя ми використали онлайн-гру VRChat (у ній можна грати як у VR-шоломі, так і без нього), у якій створили цілий віртуальний острів Publicis Groupe, на якому кожен міг знайти цікаве для себе заняття. У той же час, гравці могли спілкуватися між собою через мікрофон, так само як у Teams, Zoom чи Meets.

Окрім цього, ми у Saatchi & Saatchi власними силами розробили активності на віртуальному острові — гравці разом проходили квест, грали з м’ячем та навіть танцювали. Все, як на справжньому корпоративі."

Тетяна Лугова, дизайнер, кодер Saatchi & Saatchi Ukraine
Фото: Тетяна Лугова, дизайнер, кодер Saatchi & Saatchi Ukraine

Тетяна Лугова, дизайнер, кодер Saatchi & Saatchi Ukraine:

«Це не була задача, яку треба зробити. Це була справа, яку робити подобалось. Основою стали вже існуючі гайди, а коли усе було готовим — щось не склалося, не скомпілювалося, і нам довелося знести усі напрацювання й почати «з нуля».

Фактично, у деяких моментах ми, у Saatchi & Saatchi, рухалися наосліп, але у цьому й був особливий кайф від роботи над нашим віртуальним островом."

Дмитро Молошников, старший дизайнер Saatchi & Saatchi Ukraine
Фото: Дмитро Молошников, старший дизайнер Saatchi & Saatchi Ukraine

Дмитро Молошников, старший дизайнер Saatchi & Saatchi Ukraine:

«Сидіти вдома, обмежувати контакти з людьми та поринати у віртуальні світи — такою була моя реальність до пандемії. З початком карантину ця реальність стала реальною для багатьох людей.

А VR Publicis event від Saatchi & Saatchi дав людям, далеким від розваг такого роду, можливість вперше відвідати віртуальність і повеселитися на справжній вечірці в іншому світі!"

Ілля Бондар, арт-директор Saatchi & Saatchi Ukraine
Фото: Ілля Бондар, арт-директор Saatchi & Saatchi Ukraine

Ілля Бондар, арт-директор Saatchi & Saatchi Ukraine:

«Ми отримали потужний інструмент і «дилему чистого аркуша»: ти можеш створити будь-що, але маєш встигнути у строк саме те, що потрібно.

І тут став у нагоді досвід Saatchi & Saatchi у розробці BTL-івентів. Визначили інсайти ЦА — і вперед! Не вистачає кооперації з колегами — ми створили квест. Фанатам активностей — рукобол. Хочеш релакснути у затінку дерев з колегами і поспілкуватися ні про що — ось тобі цілий острів. І навіть оглядовий майданчик на носі велетенського космічного корабля!"

Антон Карунський, копірайтер Saatchi & Saatchi Ukraine
Фото: Антон Карунський, копірайтер Saatchi & Saatchi Ukraine

Антон Карунський, копірайтер Saatchi & Saatchi Ukraine:

«Це був один з найбільш хвилюючих проектів Saatchi & Saatchi за останній період. З моменту, коли з’явилася ідея, і до самого івенту час летів космічно швидко. Ми постійно вигадували нові «фішечки», покращували функціонал.

Та що там, ми навіть бота придумали за два дні до релізу! Ним можна було керувати під час прямої YouTube-трансляції. Тож потрапити на «вечірку» чи вболівати за колег у рукоболі можна було навіть зі смартфона, без реєстрацій та смс."

Тетяна Сливко, директор Saatchi & Saatchi Ukraine
Фото: Тетяна Сливко, директор Saatchi & Saatchi Ukraine

Тетяна Сливко, директор Saatchi & Saatchi Ukraine:

«Ми пристосувалися до нових умов, але на початку карантину я й уявити не могла, що ми почнемо створювати власні віртуальні світи. Вважаю, що ми в Saatchi & Saatchi гідно відповіли на виклик, який нам кинула реальність.

Вона показала нам, що з креативним підходом до технологій, ми значно розширюємо власні можливості і можемо розширити можливості наших клієнтів.

Особливий привід пишатися — це те, що над програмною частиною проекту працювали наші арт-директори, наші дизайнери, наші кодери і наші 3d-спеціалісти. Ми все зробили in house".

Пілотний проект нам удався. Люди спілкувалися, з дитячою радістю досліджували куточки острову і зацікавлено розгадували квест. А ще, легко долучалися до спонтанних флеш-мобів і активно користувалися нашим ботом.

Взагалі, це неймовірний досвід. Він став можливим, бо агенції Publicis Groupe уважно слідкують за розвитком діджитал-технологій. Тепер ми готові реалізовувати подібні проекти для наших клієнтів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X