Volkswagen виводить свої вантажівки на біржу
За словами Реншелера, США – єдиний ринок, де випуск вантажних автомобілів німецького автовиробника не представлений значною мірою і є для нього ключовим напрямком росту поряд з Китаєм.
У різних регіонах вантажний транспорт сильно відрізняється один від одного, тому розвиток операцій в США, швидше за все зажадає купівлі активів.
"Ми хочемо стати лідером галузі в плані рентабельності, орієнтованих на споживачів інновацій та глобальної присутності, але необов'язково в плані обсягів продажів", – заявив Реншлер.
Дизельний скандал, по випуску легкових автомобілів стався навколо підрозділу Volkswagen, не торкнеться бізнес з виробництва вантажівок.
Зміни в керівництві компанії підтримують реалізацію плану, який допоможе збільшити свободу дії для підрозділу з випуску вантажівок спільно з брендами MAN, Scania та Volkswagen.
Китай, як великий світовий ринок вантажних автомобілів, ймовірно не буде зростати в цьому році. Але це не утримає Volkswagen від розвитку діяльності в цій країні, розповідає Реншлера. Німецька компанія розвиває спільне виробництво з місцевим партнером – Sinotruck Hong Kong Ltd і також продає власні вантажівки MAN і Scania.
Реншлер говорить, що компанія веде переговори про спільні проекти з іншими китайськими компаніями, включаючи China FAW Group Corp.
Нагадаємо, Volkswagen скоротив світові продажі автомобілів в 2015 році.