Після IPO в США. Китайський регулятор вимагає видалити сервіс DiDi з місцевих магазинів додатків
Китайський регулятор вимагає видалити сервіс таксі DiDi з магазинів додатків. Раніше компанія вже змушена була призупинити реєстрацію нових користувачів.
Управління з питань кіберпростору Китаю (CAC) вимагає вилучити з магазинів додатків в Китаї сервіс таксі DiDi, який минулого тижня провів велике IPO в США, передає Bloomberg.
Таке оголошення регулятор зробив в неділю, 4 липня. Регулятор назвав причиною видалення проблеми, пов’язані зі збором персональних даних користувачів. Рішення про видалення додатка було прийнято через два дні після того, як регулятор почав перевірку щодо «китайського Uber».
З 3 липня DiDi призупинив реєстрацію нових користувачів до виконання компанією вимог регулятора.
Попри те, що виробники смартфонів Huawei, Xiaomi і Apple виключили DiDi зі своїх магазинів додатків, користувачі які вже встигли завантажити сервіс, можуть продовжити ним користуватися. Як зазначає видання Axios, на домашній ринок доводиться 98,4% виручки сервісу. За минулий рік вона склала $21,6 млрд.
Акції крупного акціонера Didi японського SoftBank в понеділок впали на 5,9%.
Нагадаємо, що під час IPO на Нью-йоркській фондовій біржі оператор найбільшого в Китаї сервісу онлайн-замовлення таксі Didi Global Inc. залучила понад $4 млрд. Напередодні IPO сервіс зіткнувся з антимонопольним розслідуванням китайської влади. Як зазначали ЗМІ, може йтися про продовження політики приборкання «платформних» компаній Китаю.