ВКонтакте з'явиться звукова реклама
Проаналізувавши код, розробники встановили, якою буде звукова реклама, коли вона буде запускатися, і як її можна буде заблокувати.
"Після підписання угод з музичними правовласниками ми не раз говорили про те, що будемо тестувати різні моделі монетизації аудіосервіса. Це один із видів тестування", - пояснив прес-секретар ВКонтакте Євген Красніков.
Нагадаємо, що у вересні соціальна мережа уклала угоду про використання ліцензійного контенту з найбільшими компаніями звукозапису – Universal Music Group, Warner Music Group і Sony Music Entertainment.
Зазначається, що один із співробітників ВКонтакте
На думку розробників, швидше за все, реклама буде прив'язуватися до кожного конкретного треку і подгружаться через 10 секунд після початку його відтворення, оскільки в цей момент плеєр відправляє на сервер запит з ID пісні.
Таким чином, рекламу зможуть зорієнтувати на певні пісні. При швидкому ж перемикання треків, швидше за все, рекламу можна буде пропускати. Жодних посилань, текстових або графічних анонсів та інших елементів звичайної веб-реклами такі оголошення не передбачають. Також розробники встановили, що блокувальники типу AdBlock зможуть відсікати рекламні аудіо-ролики.
Раніше повідомлялося, що музика Вконтакте стане платною до кінця року.