Без доходів від підписки. Alphabet вперше за 14 років розкрив виручку YouTube

4 лютого 2020, 10:44
Рекламні доходи відеосервісу за підсумками 2019 року зросли на 36% і склали 9% від усіх річних доходів Alphabet.

Компанія Alphabet вперше за 14 років розкрила дані про виручку YouTube в фінансовому звіті за четвертий квартал 2019 року.

Відеосервіс приніс компанії $ 4,72 млрд за квартал і $ 15,15 млрд за рік, що на 36% більше ніж роком раніше. Дохід від реклами на YouTube склав близько 9% від річної виручки Alphabet в $ 162 млрд.

Відео дня

Виручка YouTube в 9 разів перевищує суму в $ 1,65 млрд, за яку Google купила відеосервіс в 2006 році. Дані про прибуток YouTube не розголошуються. Також не розголошуються дані про вартість YouTube.

За даними звіту, підпискою YouTube Premium (відключає рекламу в роликах) і Music Premium користується близько 20 млн осіб, ще 2 млн користувачів підписані на сервіс YouTube TV, проте виручка від цих сервісів входить не в результати YouTube, а в розділ «інше». Також в цьому розділі містяться дані про продажі смартфонів Pixel і колонок Google Home.

В Bloomberg відзначили, що річна виручка від реклами на YouTube виявилася значно нижче, ніж оцінювали багато аналітиків. Приблизні оцінки досягали $ 25 млрд, пише Reuters. Попри те, що виручка від реклами на YouTube не виправдала прогнози аналітиків, вона все одно перевищує вартість медіа-конгломерату Viacom ($ 12 млрд) і становить близько 20% з $ 70 млрд з витрачених в 2019 році на телевізійну рекламу в США, підрахували в Business Insider.

Загальна виручка Alphabet за четвертий квартал також не виправдала очікування аналітиків, склавши $ 46,1 млрд євро проти прогнозних $ 46,94 млрд. Виручка за весь 2019 р досягла $ 161,9 млрд.

Нагадаємо, що недавно ринкова вартість Alphabet вперше досягла $ 1 трлн.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X