Європейські виробники косметики зіткнулися з кризою постачання через війну в Україні

Спричинена війною в Україні енергетична криза призвела до різкого зростання цін на скло та папір (Фото:REUTERS/Flavio Lo Scalzo)
Європейські виробники косметики та парфумерії зіткнулися з дефіцитом і зростанням цін на сировину для виробництва та упаковки через війну в Україні.
Війна Росії проти України — головні події 3 червня
Європейські виробники парфумерії та косметики зіткнулися з дефіцитом паперу, скла та деяких основних масел і спиртів через вторгнення Росії в Україну, передає Reuters.
Це посилює збої в ланцюжках постачання косметичних товарів, що призводить до зростання цін на тлі високого попиту.
Зазначається, що виробники косметики використовують для виробництва парфумів спирт, отриманий із зерна та органічного буряка, а для виробництва косметики — олію. Ключове постачання цих матеріалів припадає на Україну.
Крім того, викликана війною енергетична криза підштовхнула ціни на скло та папір до небес, а запроваджені в Китаї карантини через COVID-19 позбавили компанії можливості отримувати пакувальні компоненти для парфумів по $100 за флакон та губної помади по $30.
«Це катастрофа, ви просто не можете знайти скло», — зазначила засновниця флорентійської Alchemia Essenze Альба Кьяра Де Вітіс, яка випускає парфуми до 180 євро за флакон.
За підрахунками консалтингової компанії Bain&Company, найвищі ціни на упаковку, енергію та сировину підвищили витрати виробництва у косметичній промисловості в середньому на 25−30%.
Зазначається, що таке зростання витрат стало проблемою масових виробників косметики.
Італійський виробник парфумів ICR очікує, що цього року продаж перевищить рівень до COVID-19. Виробник парфумів Bulgari та Salvatore Ferragamo бореться із 30% зростанням вартості алкоголю, а вартість скла та паперу зросла на 10%.