Антимонопольний комітет вимагає від українських виноробів не використовувати грузинську символіку

26 грудня 2019, 17:44
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

На думку АМКУ українські винороби вводять споживачів в оману, поширюючи на етикетках позначення та символи, які можуть вказувати на грузинське походження продукту.

Антимонопольний комітет вимагає припинити введення в оману споживачів шляхом поширення недостовірної інформації щодо походження та властивостей товарів та послуг — зокрема, виробників вина, повідомили в АМКУ.

Відео дня

«Деякі українські винороби почали позначати свою продукцію в спосіб, який вказує на походження вина нібито з Грузії», — сказано у повідомленні Комітету.

АМКУ вважає, що саме так вчинили компанії: АТ Коблево з Миколаївської області, СП Аквавінтекс та ПрАТ Одесавинпром — з Одеської.

«Компанії оформлюють пляшки етикетками із елементами грузинського прапора, написами літерами грузинського алфавіту, зображенням карти Республіки Грузія, чоловіка у грузинському національному костюмі тощо. Назви напоїв також недвозначно пов’язують їх з Кавказом. Насамкінець, саме ці елементи оформлення є домінуючими, в той час як інформація про українського виробника напою — маленькими літерами», — зазначили у Комітеті.

АМКУ рекомендував виноробам вжити заходів щодо «недопущення поширення на етикетках та контретикетках вина позначень, які можуть свідчити та бути сприйнятими як інформація про походження цього напою».

Про результати розгляду виробники мають повідомити АМКУ в 10-денний термін.

Раніше повідомлялося, що АМКУ розкритикував мобільного оператора lifecell за рекламу зв’язку неіснуючого формату 4,5 G.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X