Відкриваючи нові можливості на ринку декоративних покриттів

27 листопада 2019, 10:00
Новини компаній
Активний розвиток партнерської мережі салонів (Фото:CapaDecor)

Активний розвиток партнерської мережі салонів (Фото:CapaDecor)

Група компаній DAW SE (Deutsche Amphibolin Werke, Німеччина), що представлена в Україні дочірнім підприємством «Капарол Україна» та виробничим підприємством «Капарол Дніпро», є системним лідером інноваційних технологій у сфері покриттів від 1895 року.

В портфелі компанії в Україні представлені такі бренди, як Caparol, Alpina, Krautol та Disbon. Індивідуалізація простору висуває підвищенні вимоги до виробників та постачальників захисно-декоративних рішень. Для того, щоб максимально задовільнити зростаючий унікальний попит українського споживача на продукти з оздоблення інтер'єрів, «Капарол Україна» активно розвиває партнерську мережу салонів CapaDecor, салони яких вже представлені у 6 містах України.

Відео дня

Про необхідність створення партнерської мережі салонів, їх цінність для споживача та інтерес для партнерів розповідають генеральний директор компанії Андрій Чікало та директор з маркетингу Олекcій Ничипорук.

Зрозуміти бажання замовника

Що сприяло створенню проєкту CapaDecor?

Андрій Чікало

генеральний директор компанії "Капарол Україна"

Андрій Чікало: Потреба клієнта в персоналізації та індивідуалізації оточуючого його середовища на роботі та вдома висуває до нас, як до представників компанії DAW SE, підвищені вимоги до якості матеріалів та різноманітності технік декоративного оздоблення. За останні 5 років потреба споживачів трансформовувалася з потреби звичайного кольорового оздоблення стін в потребу оригінального індивідуального декорування, де покриття — це не тільки колір, а поєднання текстури, кольору, декоративних технік, що імітують різні ефекти — від натурального каменю, шовку та перлів до бетону та металу.

А шлях від виробника матеріалів до створення індивідуального інтер'єру пролягає через кваліфіковану консультацію, дизайн-проєкт та творчу працю майстра. І, щоб задовільнити існуючий попит, для партнерів було розроблено проєкт салону CapaDecor.

Чим особливі салони CapaDecor?

Олексій Ничипорук

директор з маркетингу "Капарол Україна"

Олексій Ничипорук: Салон CapaDecor — це місце, де ідеї замовника трансформуються в готові рішення на основі взаємодії з фаховими дизайнерами інтер'єрів, з візуалізацією рішень як у 3D форматі за допомогою інноваційної програми візуалізації SPECTRUM 5.0, так і на реальних взірцях та прикладах технік професійного декорування, кількість яких становить більше двох тисяч різних зразків. Розуміючи потреби кожної з клієнтських груп, тут пропонуються індивідуальні рішення для облаштування приміщень. Іншими словами, салон CapaDecor — це місце, де попит задовольняється фаховою пропозицією, а ідея набуває форми.

Успіх партнерів важливий

Як ведеться співпраця з партнерами?

Андрій Чікало: Однією з цінностей компанії DAW SE є довгострокова та стійка філософія бізнесу та продукції, а тому успіх DAW SE в Україні це перш за все успіх наших партнерів, що поділяють наші цінності. Ми разом дивимося в майбутнє, аналізуємо розвиток ринків Європи, розвиток потреб українського споживача та просуваємо інноваційні професійні рішення, що дозволяють збільшити термін служби покриттів, а також заощадити час та гроші на ремонт.

Капарол Україна
Фото: Капарол Україна

Який термін окупності інвестицій партнера?

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Андрій Чікало: Салон має вийти на прибутковість в межах трьох років своєї роботи, в основу такого розрахунку лягає локація, ремонт, витрати на персонал та ін. Відкриваючи салон CapaDecor, партнеру необхідно мати відповідне приміщення, зробити в ньому ремонт згідно дизайн-проєкту, розробленого спеціально за концепцією CapaDecor. А для професійної інформаційної підтримки відвідувачів салону необхідно задіяти трьох кваліфікованих продавців-консультантів, які будуть вести активну взаємодію з дизайнерами та архітекторами, професійною групою майстрів.

Нові цікаві виклики для партнерів

Що отримує партнер для розвитку бізнесу?

Олексій Ничипорук: Відкриття салонів CapaDecor є новими цікавими викликами для партнерів, що надають йому можливість вийти на новий рівень розвитку бізнесу в регіоні за рахунок підвищення конкурентоспроможності, якісної зміни сприйняття місця продажу матеріалів для оздоблення завдяки зміні парадигми підходу до бізнесу, продажів у кг, л, банках з фарбою, мішках із сухими будівельними сумішами на просування готових дизайнерських рішень. Адже для цього є всі умови, виробник, яким є наша компанія, надає всебічну підтримку проєкту на всіх етапів — від дизайн-проєкту приміщення, інструментів для продажів, різноманітних зразків матеріалів до навчання персоналу, задіяного в проєкті.

Фото: "Капарол Україна"

Плани на майбутнє

Скільки партнерських проєктів вже втілено та який подальший розвиток проєкту CapaDecor?

Андрій Чікало: Перший партнерський салон за концепцією CapaDecor було відкрито у 2017 році в Тернополі, згодом і в інших містах — Києві, Сумах, Хмельницькому, Ковелі. А зовсім нещодавно дизайнери, майстри та потенційні інвестори змогли прийняти участь у відкритті нового, першого в місті Харкові, салону CapaDecor на базі партнера «Атлант Буд Схід». Отже, наразі працюють вже 6 магазинів у різних регіонах України.

Ми бачимо успішність проєктів, високий рівень задоволення наших партнерів від такої співпраці та робимо все можливе задля того, щоб салони CapaDecor були високоефективними.

Розуміючи великі перспективи розвитку мережі та зростаючий попит на ринку декоративних матеріалів, серед наших планів на найближчий рік — відкриття ще 5 салонів в різних регіонах України.

Показати ще новини
Радіо НВ
X