Відключити мобільний зв'язок буде складніше

7 квітня 2016, 15:18
1089
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

За даними регулятора, найбільше скаржилися на Київстар

Фото: pixabay

Національна комісія регулювання зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) має намір зобов'язати мобільних операторів обов'язково інформувати абонентів про причини їх відключення

Зміни в правила опубліковані на сайті регулятора.

Минулого року комісія отримала 255 звернень користувачів щодо незгоди з блокуванням абонентських номерів. На Київстар поскаржилися 198 громадян, МТС Україна (Vodafone) – 36, на Астеліт (lifecell) – 21.

Згідно з даними НКРЗІ, значну частину номерів оператори розблокували після звернень українців до регулятора. У зв'язку з цим комісія вважає, що для блокування номерів не було достатньо підстав.

Зверніть увагу

Вибір редакції

Події

Вчора, 21:15

article_img
Рими та пристрасті. Історія донбаського україномовного літературного журналу, розгромленого більшовиками
Країни

Вчора, 08:25

article_img
Домашні тигри та приватні літаки. Іран розлючений розкошами "золотої молоді"
LIFE

Вчора, 16:30

article_img
Cтрах і дикий захват. Які враження може подарувати Кенія

Головне

Політика

Сьогодні, 00:17

article_img
У планах Москви провести на виборах в Україні підконтрольну собі владу - Порошенко
Події

Вчора, 19:55

article_img
Командир бригади розповів подробиці обстрілу автомобіля ООС
Геополітика

Вчора, 18:35

article_img
Можливість нових переговорів щодо угоди про Brexit не розглядається - представник ЄС