Відключити мобільний зв'язок буде складніше

0 коментувати
За даними регулятора, найбільше скаржилися на Київстар
Фото: pixabay

За даними регулятора, найбільше скаржилися на Київстар

Національна комісія регулювання зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) має намір зобов'язати мобільних операторів обов'язково інформувати абонентів про причини їх відключення

Зміни в правила опубліковані на сайті регулятора.

Минулого року комісія отримала 255 звернень користувачів щодо незгоди з блокуванням абонентських номерів. На Київстар поскаржилися 198 громадян, МТС Україна (Vodafone) – 36, на Астеліт (lifecell) – 21.

Згідно з даними НКРЗІ, значну частину номерів оператори розблокували після звернень українців до регулятора. У зв'язку з цим комісія вважає, що для блокування номерів не було достатньо підстав.

Журнал Новое Время №38

Тема номера – Спецназ Кремля. Російське ГРУ перетворилося в монстра з багатомільярдним бюджетом, який смішить світ безглуздою поведінкою своїх «шпигунів».

Читати журнал онлайн
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: