До яких хитрощів вдаються українські компанії, щоб повернути співробітників до робочого ритму на віддаленій роботі
Щоб повернути співробітників до робочого ритму, багато вітчизняних фірм запускають заходи, що об'єднують і намагаються зробити робочий день вдома максимально схожим на офісний.
Про це пише журнал НВ у статті Суворий розклад, постійні зідзвони і корпоративне радіо.
Наприклад, у 300 співробітників ювелірної компанії SOVA робочий день на віддаленій роботі розписаний по годинах. О 10 ранку починається відеовікторина для всіх, в 11 — ще одна, для працівників 25 закритих через карантин магазинів. Переможці п’яти таких вікторин отримують сертифікат на купівлю ювелірки в мережі SOVA.
О 14:00 компанія проводить загальний навчальний семінар або вебінар, а о 16:00 — стартує навчання для співробітників магазинів. «Наше завдання — підтягнути навички, щоб рухатися далі», — розповідає Олександр Сільченко, директор з персоналу SOVA.
До того ж, як вважає HR-фахівець, людей обов’язково потрібно підбадьорювати, адже зараз важливо думати не тільки про карантин, а й про те, з яким колективом компанії доведеться з нього виходити.
Складнощі карантину — встановити чіткий режим роботи, розповіла Анна Лакштанова, менеджер корпоративних комунікацій тютюнового гіганта JTI Україна. Допомагають регулярні зідзвони і відеоконференції. Її відділ щоранку проводить відеозустріч, щоб обговорити результати роботи, виконаної напередодні.
За схожим принципом побудували роботу на період карантину і в MAY FOOD EUROPE, розповідає Ірина Редько, HR-менеджер цієї компанії, яка випускає чай. Щоранку її співробітники збираються на 15-хвилинні відеонаради, під час яких обговорюють плани на день. А двічі на тиждень — у понеділок і в п’ятницю — на розширені збори: обговорюють досягнуті результати і планують найближчу п’ятиденку.
Детальніше про те, до які ще способи використовують компанії для мотивації співробітників під час карантину, читайте в статті журналу НВ.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.