Від пива до смартфонів. Глава маркетингу Carlsberg пішов у Vodafone Україна

20 лютого 2017, 17:23
Новим директором з маркетингу компанії Vodafone Україна з 10 березня стане Андрій Отрощенко

Про це йдеться в прес-релізі компанії.

Зазначається, що з 2009 по 2017 роки Андрій Отрощенко обіймав керівні посади в маркетингових підрозділах компанії AB INBEV Україна і Carlsberg Україна.

Відео дня

Серед кейсів в його портфоліо: ефективне впровадження інновацій – за рахунок нововведень було отримано близько 25% доходу компанії, розробка маркетингових кампаній нового типу, реалізація масштабних всеукраїнських і регіональних комплексних маркетингових проектів.

Показати ще новини
Радіо NV
X