Кинуть виклик Netflix. Дві великі американські медіакомпанії домовилися про злиття

15 серпня 2019, 18:18

Американська телекомпанія CBS і медіахолдинг Viacom домовилися про злиття. Ринкова вартість двох компаній становить приблизно $30 млрд.

Про це пише The Economist.

Компаніям належить кілька відомих брендів, включаючи голлівудську кіностудію Paramount, кабельні канали MTV і Nickelodeon, мовну мережу CBS. Угоду про злиття підготувала Шері Редстоун, дочка 96-річного медіамагната Самнера Редстоуна. Ці дві компанії раніше були об'єднані, але в 2006 році Редстоун їх розділив.

Відео дня

Шері Редстоун очолюватиме об'єднану компанію під назвою ViacomCBS. Акціонери CBS отримають приблизно 61% акцій. Виконавчий директор Viacom Боб Бекіш прогнозує, що річний дохід ViacomCBS перевищить $28 млрд.

Компанія планує просувати власні стрімінгові сервіси. Очікується, що в цьому році на створення нового контенту витратять близько $15 млрд, приблизно стільки ж, скільки Netflix, але в два рази менше, ніж Disney. Те, що у компанії є права на ряд популярних серіалів і фільмів, таких як Star Trek, Теорія великого вибуху, Місія нездійсненна, допоможе ViacomCBS вести переговори з великими дистриб’юторами.

Economist зазначає, що американський медіабізнес стає галуззю, в якій домінують кілька великих компаній, орієнтованих на економію на масштабі. За винятком Netflix, більшість гігантів були створені шляхом злиття. Купівля Time&Warner компанією AT&T привела до появи «бегемота» з ринковою капіталізацією в $255 млрд. Поглинання компанією Disney студії 21th Century Fox в березні створило гіганта, вартість якого складає трохи менше $250 млрд. Verizon, ще одна велика телекомунікаційна компанія, яка в 2015 році придбала онлайн-портал AOL, оцінюється в $233 млрд.

Видання зазначає, що Шері Редстоун може спробувати здійснити незабаром ще одне поглинання. При цьому ViacomCBS сама може бути в майбутньому поглинена одним з медіагігантів.

Показати ще новини
Радіо НВ
X