Глобальний дефіцит. Через пандемію різко виріс попит на велосипеди

13 липня 2020, 10:42

Виробники велосипедів на західних ринках і в Азії не встигають задовольнити зростаючий попит на велосипеди.

Під час карантинних обмежень через пандемію коронавірусу популярність велосипедів різко зросла і багато магазинів по всьому світу розпродають їх відразу ж, як тільки до них надходить нова партія, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на Financial Times.

Відео дня

Онлайн-продажі велосипедів у Франції підскочили на 350% в квітні на тлі поширення коронавируса в Європі, згідно з даними дослідницької компанії Foxintelligence.

Глобальна мережа спортивних товарів Decathlon повідомила, що в багатьох з її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і «десятки тисяч» людей перебувають в очікуванні нових поставок. Компанія стала купувати старі велосипеди для ремонту і перепродажу, щоб задовольнити попит з боку покупців.

«Ми помітили цей величезний стрибок», — розповів директор із зовнішніх комунікацій Decathlon International Ксав'є Рівуар, назвавши поточну ситуацію «велосипедним бумом».

Співвласник компанії Turin Bicycle, у якій є магазини в Чикаго і Денвері, Лі Катц заявив, що розпродав всі моделі, що коштували менше $1 тис. «Я в цьому бізнесі 55 років і пройшов через багато злетів і падінь. Нічого подібного ніколи раніше не траплялося» , — сказав він.

Попит на велосипеди обумовлений тим, що багато людей прагнуть уникнути їзди в громадському транспорті через збільшення ризику зараження коронавірусом, тоді як співробітники компаній, відправлені в неоплачувану відпустку, шукають спосіб провести дозвілля, пише Financial Times. Зростання популярності велосипедів також пов’язане з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах світу у зв’язку з локдаунами.

Лондонський виробник складних велосипедів Brompton, які можуть коштувати понад 1 тис. фунтів стерлінгів, також відзначає різке зростання попиту.

«У нас ніколи не було такої активної торгівлі, — сказав головний виконавчий директор компанії Вілл Батлер-Адамс. — Попит перевищує наші можливості».

Компанія не братиме нові замовлення від магазинів до жовтня, однак почала продавати велосипеди безпосередньо через інтернет.

Брак пропозиції в магазинах привів до зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів.

«Записуватися на ремонт потрібно за дві-три тижні вперед», — говорить співробітник паризького магазина велосипедів Cyclable Марк Матеус, відзначаючи, що подібна ситуація спостерігається з тих пір, як був знятий локдаун.

Багато потенційних покупців задаються питанням, чому виробники не можуть збільшити обсяг виробництва. Обмежені можливості збільшення пропозиції пов’язані з заходами соціального дистанціювання, які передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу в зв’язку з хворобою або самоізоляції.

Ще однією причиною дефіциту пропозиції стало те, що Китай і Тайвань, два найбільших в Азії виробника, опинилися в числі країн, які першими відчули наслідки пандемії, що призвело до масштабних збоїв в їх поставках, а також до закриття заводів і портів.

Показати ще новини
Радіо НВ
X