Найдорожчий бренд світу. Вартість Amazon перевищила рекордні $220 млрд — Brand Finance

22 січня 2020, 14:25

Лідерами рейтингу виявилися технологічні компанії з сукупної оцінкою брендів $ 986,5 млрд.

Американський онлайн-рітейлер Amazon посів перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу третій рік поспіль, йдеться в звіті консалтингової фірми Brand Finance.

Цього року вартість бренду компанії перевищила рекордні $220 млрд, при зростанні в 17,5% порівняно з минулим роком.

Відео дня

Техногігант Google піднявся з третього на друге місце. Вартість його бренду зросла на 11,9%, до $ 159,72 млрд. На третьому місці опинилася ще одна технокомпанія — Apple. Вартість бренду компанії з Купертіно оцінили в $140,52 млрд, що на 8,5% менше ніж у минулорічному рейтингу.

На четвертому місці опинилася Microsoft ($ 117,07 млрд), на п’ятому — південнокорейська Samsung ($ 94,49 млрд).

У топ-10 найбільш цінних брендів також потрапили ICBC Bank, Facebook, Walmart, Ping An і Huawei.

Технологічний сектор став лідером за сукупною оцінкою брендів компаній, на другому місці опинився банківський сектор, на третьому — ритейл.

Сукупна вартість брендів технокомпаній в топ-500 рейтингу досягла $ 986,5 млрд.

Серед топ-20 найдорожчих брендів опинилися дев’ять американських компаній, вісім — китайських і всього одна європейська — Mercedes-Benz. Бренд німецького автовиробника оцінили в $65,04 млрд.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X