Російський конкурент авіакомпанії Антонов призупинив використання 30% авіапарку
Волга-Днєпр скорочує експлуатацію вантажних літаків через поширення коронавірусу і зменшення замовлень.
Російська група Волга-Днєпр, яка об'єднує вантажні авіакомпанії AirBridgeCargo, Волга-Днєпр та Атран, на тлі падіння ринку призупинила експлуатацію 30% свого парку літаків, повідомляє ЦТС.
«Сьогодні у нас 30% флоту на землі, і ми розглядаємо пропорційне скорочення ємностей: віддати частину флоту або знизити вартість його експлуатації. Ми розуміємо, що обсяги виробництва не досягнуть того рівня, який був до коронавірусу, а значить, в повній мірі не відновиться і вантажопотік. Зараз наше завдання — знайти правильний баланс. Поки ми бачимо, що скорочення на 30% дозволить нам впевнено вийти в плюс з урахуванням поточної ситуації на ринку… Прогнози щодо переходу економіки в глибоку депресію теж існують, тому прогнозувати попит до кінця року досить складно», — заявила виконавчий президент AirBridgeCargo Тетяна Арсланова.
За її словами, компанія веде переговори про повернення частини літаків і зниження орендної плати.
«Зараз в експлуатації знаходиться 21 літак Boeing-747, 12 літаків Ан-124 і п’ять Іл-76. Ми хочемо повернути п’ять Boeing-747. Скорочення парку, скоріше за все, торкнеться і авіакомпанії Атран (п’ять вантажних літаків Boeing-737), що працює на ринку електронної комерції. Точна кількість виведених літаків буде залежати від комбінацій повернення або переходу на знижену оплату, що дозволить більш гнучко розподіляти літаки, — зазначила вона.
Говорячи про Ан-124, Арсланова уточнила, що зараз з 12 таких машин літають вісім, три знаходяться на стандартних формах технічного обслуговування, ще одна — на модернізації.
«За підсумками 2019 року група отримала приблизно $110−115 млн збитку», — підсумувала виконавчий президент AirBridgeCargo.
Група Волга-Днєпр — найбільша на світовому ринку авіаперевезень надважких і негабаритних вантажів. Однойменна авіакомпанія і її «дочка» AirBridgeCargo базуються у московському Шереметьєво, Атран — у Внуково. Групу контролює її засновник і президент Олексій Ісайкін.
Держпідприємство Антонов експлуатує один Ан-225 Мрія, сім Ан-124 Руслан, по одному Ан-22 Антей, Ан-26 і Ан-74Т.
Раніше повідомлялося, що в усьому світі авіакомпанії істотно скорочують програми польотів через поширення коронавірусу.