В Укрзалізниці пообіцяли запустити Повітряний експрес до Борисполя цього року

21 травня 2018, 08:15
696
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Фото: Укрзалізниця

Будівництво Повітряного експресу вже почали

Будівництво швидкісної лінії залізничного сполучення з міжнародним аеропортом Бориспіль (Повітряний експрес) буде завершено вчасно - в раніше узгоджені терміни, тобто в грудні цього року.

Про це повідомив в.о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов під час зустрічі з прем'єр-міністром України Володимиром Гройсманом, передає прес-служба уряду.

"Важкий термін, але до 1 грудня (2018 року) об'єкт буде здано. Будівництво почали. Зараз фінально узгоджуємо вид станції", - сказав Кравцов.

"Важливо до 1 грудня завершити проект і надати пасажирам альтернативний транспорт - аби якісно добиратися до аеропорту або з аеропорту по місту та по інших містах України", - зазначив в свою чергу Гройсман.

Нагадаємо, що в лютому 2018 року уряд України пообіцяв завершити будівництво швидкісного залізничного сполучення з міжнародним аеропортом Бориспіль в грудні цього року.

У березні 2018 року Укрзалізниця отримала дозвіл на розробку проекту землеустрою 3,5 га землі на території Борисполя для будівництва інфраструктури швидкісного залізничного сполучення з міжнародним аеропортом Бориспіль.

Наприкінці березня, компанія оголосила два тендери на будівництво залізничної гілки до аеропорту Бориспіль загальною вартістю 129,6 млн грн.

Згідно з проектом будівництва, лінія буде прокладена від вокзалу Київ-Пасажирський, через станцію Видубичі до терміналу D аеропорту Бориспіль. Розрахунковий час в дорозі - 35 хвилин. Приблизна вартість проїзду - 80-120 грн.

Рухомий склад, який буде використовуватися на лінії, - 11 поїздів PESA 620 м на 91 місце і 2 поїзди PESA 630 м на 192 місця.


У 2011 році Повітряним експресом займалося Держагентство з інвестицій та управління національними проектами України під керівництвом Владислава Каськіва. Тоді ця структура підписала кредитний договір з на суму $372,3 млн із Експортно-імпортним банком Китаю. Агентство сплатило страховий платіж і комісійні на суму понад $40 млн і встигло отримати перший транш кредиту в розмірі $52,1 млн. Ці кошти зникли. А після цього держава виплатила кредитору понад $20 млн.

Вибір редакції

Футбол

Сьогодні, 04:08

article_img
Вони не пройшли. Реакція соцмереж на перемогу Динамо і поразку Шахтаря в Лізі Європи
Ігри

Сьогодні, 07:02

article_img
Бюджетний геймінг. Як економити на іграх для PlayStation 4 і Xbox One
Політика

Вчора, 22:19

article_img
Забезпечити голоси. Що передбачала виборча піраміда, яку викрила СБУ

Головне

Події

Сьогодні, 13:54

article_img
Амосова намагалася захопити будівлю Національного медуніверситету імені Богомольця - МОЗ
Країни

Вчора, 21:27

article_img
Оголошення вироку Манафорту призначили на 8 березня
Події

Сьогодні, 20:29

article_img
ФСБ заявила про затримання в окупованому Криму 18-річного українця