В українських магазинах зросла частка промопродажів - Nielsen

0 коментувати
Найбільше акцій пропонують на пиво, олію, дитяче харчування і шоколад
Наталія Кравчук / НВ

Найбільше акцій пропонують на пиво, олію, дитяче харчування і шоколад

За I квартал цього року частка продажів продуктів за допомогою промоакцій в роздрібних мережах досягла 27%, це на 10 в.п. більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року

Про це стало відомо з аналітичного звіту Nielsen Promo Pressure.

Згідно з даними, найбільше акцій пропонують на пиво, олію, дитяче харчування та шоколад, а серед непродовольчих товарів: зубну пасту, засоби по догляду за обличчям, дитячі підгузники і шампуні для волосся.

Частка промо продажів непродовольчих товарів зросла на 6 в.п. до 38% в порівнянні з I кварталом минулого року.

З 10 промоакцій, які проводять роздрібні мережі, 8 – це знижки. Середня знижка на продукти харчування зросла до 20% (в 2015 році – 16%). Непродовольчі товари продають зі знижкою 23% останні 3 роки.

З урахуванням зростання українські показники все одно не досягли рівня насичення промоакцій, які є в країнах Східної Європи, де через промоакції проводять від 50 до 60% продажів категорій, а знижка становить 30%.

"Виробники не знайшли спосіб уникнути "промоспіралі", а саме як наростити обсяги продажів у висококонкурентному середовищі без інтенсивних цінових акцій. Ймовірно, якщо така тенденція розвитку збережеться, Україна досягне такого ж рівня обсягу продажів через промо як у країнах Східної Європи", – вважає Юлія Берегова, керівник аналітичного відділу консультування компанії Nielsen Україна і Казахстан.

Після того як ринок пропонує велику кількість акцій, покупця важко повернути до сприйняття регулярної ціни і утримувати рівень прибутка торгової мережі.

"Додаткові комунікації бренду допоможуть утримувати лояльність покупця і пом'якшити залежність від знижок", – зазначає Берегова.


Nielsen Holdings plc (NYSE: NLSN) – це глобальна компанія, яка надає послуги з вимірювання і поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують. Nielsen входить до списку S&P 500 і проводить свої вимірювання в більш ніж 100 країнах світу, охоплюючи понад 90% світового населення. В Україні компанія присутня з 1995 року, і на даний момент у компанії працює більше 500 чоловік.

Передплатіть журнал НВ за спеціальною ціною

До кінця листопада дешевше на 110 грн.
Передплатіть журнал на 12 місяців усього за 559 грн.

Ваш промокод для сплати онлайн – 89790834

Передплатити журнал
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: