В Україні впав попит на нові легкові автомобілі
У вересні українці придбали 6,8 тис. нових легкових автомобілів, що на майже 14% менше у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року. У порівнянні з серпнем-18 попит знизився на 8%.
Про це повідомляє профільна асоціація Укравтопром.
У вересні найпопулярнішими стали автомобілі Toyota, їх придбали 918 українців. Однак це майже на 20% менше у порівнянні з вереснем минулого року.
На другому місці Renault з показником 697 автомобілів, попит зменшився на 2%.
Третє місце займає Volkswagen - українці придбали 501 новий автомобіль цієї марки, що на 34% менше порівняно з вереснем-17. Четверте місце у KIA – 436 автомобілів, що на 5% менше.
Замикає вересневу п’ятірку лідерів корейська марка Hyundai, автомобілі якої купили 407 українців, що на 2% більше ніж роком раніше.
Також до ТОП-10 ринку вересня потрапили: Nissan – 402 шт. (-9%); Skoda – 373 шт. (-37%); Mazda – 326 шт. (+12%); Suzuki – 257 шт. (+13%); Mitsubishi – 234 шт. (+54%).
Бестселером місяця став автомобіль Renault Duster c показником 307 реєстрацій.
Всього за три квартали 2018 року в Україні свої перші реєстраційні номери отримали 60,3 тис. нових легкових автомобілів, що на 4% більше ніж за аналогічний період минулого року.